Hlavní obsah

Neymar je opět terčem kritiky. Za omluvu v reklamě dostal miliony, text mu napsala agentura

Foto: Profimedia.cz, SNTV

Fotbalista Neymar.

Reklama

Fotbalista Neymar se dál zamotává do problémů. Po kritice, že omluvu za simulování poslal do světa prostřednictvím reklamy, přichází další rána. Neymar text ani nenapsal, pouze přečetl, vzal si honorář a odešel.

Článek

Brazilec Neymar čelí další kritice. Vyšlo najevo, že za reklamu, ve které se Brazilcům omlouvá za své chování na MS v Rusku, získal přes 200 tisíc dolarů.

V reklamě brazilský útočník říká, že v některých momentech na světovém šampionátu přehrával zákroky na svou osobu. Teď se ale má stát novým mužem.

Problémem však je, že slova nepochází z Neymarovy hlavy. Podle brazilského deníku O Globo za textem stojí reklamní agentura Grey. Právě ta spolupracuje s firmou Gillette, která reklamu zveřejnila.

Zdroj brazilského deníku uvedl, že agentura Grey spolupracuje se společností Gillette řadu let. Samotná firma nápad s reklamou rychle odsouhlasila, zalíbil se i u PR týmu samotného fotbalisty.

Kritici šestadvacetiletého fotbalisty se domnívají, že reklama by s procítěnějším přednesem vyzněla mnohem lépe. „Text je velmi dobrý, ale Neymar ho neinterpretoval správně. Měl se víc snažit, aby se mu dalo věřit,” řekl pro O Globo jeden z kritiků.

Neymara kritizuje i uznávaný sportovní komentátor Daniel Perrone. „Představte si dělníka, který vstává do práce v pět hodin ráno a slyší jednoho z nejlépe placených fotbalistů světa, jak si stěžuje na těžkosti jeho života. A ještě za to dostává peníze. To prostě nebude fungovat,” napsal Perrone na sociální sítě.

Brazilští fotbaloví fanoušci video odsoudili ještě před tím, než se ukázalo, že Neymar není autorem textu. Reklama je podle nich strojená a nepřirozená. A je podle nich jen dalším důvodem, proč je brazilský fotbalista často přezdívaný Neymarketing.

Podívejte se na Neymarovu novou reklamu, po které se stal opět terčem kritiky

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

Video: Karolína Bulisová, SNTV

Reklama

Související témata:

Doporučované