Hlavní obsah

„Big Mac, ale chutnější a šťavnatější,” Burger King novým menu provokuje McDonald's

McDonald's dostal další ránu. Burger King provokoval v reklamách McDonald's již dříve.Video: Šimon Felenda, Reuters, Youtube.com

 

Reklama

Burger King si vystřelil z McDonaldu, který nedávno ztratil výhradní právo používat v Evropské unii název Big Mac. Burger King totiž vytvořil menu, které se jmenuje „Ne Big Macy”.

Článek

Švédská pobočka fastfoodového řetězce Burger King v novém menu provokuje svého konkurenta McDonald’s. Poté, co McDonald’s ztratil v Evropské unii výhradní právo požívat pro svůj druh burgeru název Big Mac, Burger King neztrácel čas a z největšího burgerového řetězce na světě si udělal legraci. Informaci přinesl britský Guardian.

Své nové menu pojmenoval „Ne Big Macy”. Uvedl ho reklamou, v níž si zákazníci objednávají produkty jako: „Big Mac, ale opravdu big”, „Big Mac, ale chutnější a šťavnatější”, nebo „Big Mac by si přál být tímto burgerem”.

Video koncipoval Burger King tak, aby objednávka ze začátku zněla spíše jako rýpnutí do Big Macu než objednávka. Na konci se divák dozví, že lidé pouze citují názvy z nového menu Burger Kingu.

Provokace přišla nedlouho po sporu mezi americkým McDonaldem a irským burgerovým řetězcem Supermac’s. Evropská unie v něm neuznala výhradní právo McDonaldu na používání názvu Big Mac.

„Když McDonald’s ztratil výhradní právo na Big Mac ve sporu s mnohem menším hráčem, šlo o moc vtipnou věc na to, abychom si z ní neudělali legraci,” řekl generální manažer švédského Burger Kingu Iwo Zakowski.

Ze strany Burger Kingu se nejedná o první provokaci svého největšího konkurenta. Již dříve vyrukoval s reklamou na téma David a Goliáš, v níž jsou oba zúčastněné řetězce znázorněny jako biblické postavy.

Reklama

Doporučované