Hlavní obsah

Brexit zničil podle šéfa reklamního gigantu Velké Británii jméno. Mimo jiné i svou xenofobní povahou

Brexit zničil podle Martina Sorrella Velké Británii jménoVideo: AP

 

Reklama

Martin Sorrell označil prosincovou návštěvu britské premiérky Theresy Mayové v Bruselu za první nezbytný krok ke zlepšení práv občanů Evropské unie.

Článek

Brexit zničil Velké Británii světové jméno, myslí si to alespoň Martin Sorrell, šéf WPP, největšího reklamního konglomerátu na světě. Podle Sorrella to byl především xenofobní tón kampaně pro brexit z roku 2016, který britskému jménu ublížil. Policie tehdy například objevila spojitost mezi nárůstem počtu zločinů z nenávisti a blížícím se referendem. Podle posledních statistik se také zvýšil počet občanů EU, kteří z Velké Británie odešli.

Sorrell označil prosincovou návštěvu britské premiérky Theresy Mayové v Bruselu za první nezbytný krok ke zlepšení práv občanů Evropské unie. Podle něj má před sebou Velká Británie ale ještě dlouhou cestu, aby vyřešila i nejistoty ohledně zahraničního obchodu, které trápí britské firmy. Sorrell uvedl, že jeho firma zaměstnává necelých sedmnáct tisíc pracovníků z celé Evropské unie, je proto v jeho zájmu lpět na dobrých podmínkách pro občany EU. 

Reklama

Související témata:

Doporučované