Hlavní obsah

Českým youtuberem roku 2017 je Kovy. Uspěl s parodií hitu Despacito

U českých uživatelů YouTube měl v roce 2017 největší úspěch Kovy. Podívejte se na rozhovor, který s ním pořídily Seznam Zprávy.

Reklama

Článek

Nejpopulárnějším virálním videem na YouTube u českých uživatelů v roce 2017 byla parodie hitu Despacito, jejímž autorem je youtuber Karel Kovář vystupující jako Kovy. Jím přetextovaná píseň od zpěváka Luise Fonsiho a rappera Daddyho Yankeeho zaznamenala přibližně 7,8 milionu zhlédnutí. Vyplývá to z údajů české pobočky Googlu.

Pusťte si videorozhovor s Kovym:

Rozhovor s Karlem „Kovym“ Kovářem.Video: Jiří Kubík

Virální video (virál) je video, které se stane oblíbeným prostřednictvím sdílení na internetu. Virální se nazývá proto, že si jej lidé posílají mezi sebou, a šíří se tak jako virus.

Kovy získal více než dvojnásobný počet zhlédnutí než Martin Carev s přezdívkou Jmenuju se Martin, který skončil na druhém místě se zábavným videem Kdyby byly písničky v realitě 2.

Karel Kovář má za sebou úspěšný rok. Na sociálních sítích si získal pozornost rozhovorem s předsedou Evropské komise Jeanem-Claudem Junckerem, získal cenu Video bloger roku v anketě Czech Blog Awards a objevil se na plátnech kin v dokumentárním filmu o youtuberech Nejsledovanější.

Vzrůstající zájem o youtubera vystupujícího pod jménem Hendys potvrzuje jeho klip Český Hello Neighbor Song!, který má téměř 2,3 milionu zhlédnutí. Do popředí žebříčku se probojovala i lifestyle youtuberka Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol, která je také jednou z protagonistek filmu Nejsledovanější režiséra Jiřího Sádka. Nyní úspěšně odstartovala pěveckou kariéru svým prvním počinem Ztracená. Že YouTube není jen platformou pro klasické videoblogery dokazuje úspěch premiérového dílu komediálního seriálu Lajna z hokejového prostředí od scenáristy Petra Kolečka.

K tomu, aby mohl uživatel za svá videa na YouTube dostávat peníze za umístěnou reklamu, musí jeho kanál získat alespoň 10 000 zhlédnutí videí. Úspěšní youtubeři si mohou měsíčně vydělat desítky tisíc korun.

Popularitu YouTube podtrhují akce pořádané pro fanoušky. Letos se za účasti nejoblíbenějších českých youtuberů uskutečnil třetí ročník festivalu Utubering. V Praze a Brně jej navštívilo přes 20 000 lidí.

Reklama

Související témata:

Doporučované