Hlavní obsah

Dárky, slevy i vydírání: Naučte se fígle e-shopů

Foto: Stránky tuzemských e-shopů, Seznam Zprávy

Jste to právě vy, kdo dnes vyhrává! Pocit výjimečnosti je tak lahodný, že patří k základním fíglům, kterými se prodejci snaží působit na své zákazníky, aby na nich vydělali co nejvíc.

Reklama

E-shopy se snaží zaujmout své zákazníky tak, aby z nich získaly co nejvíc peněz. Čím na ně od prvního kliknutí až do vytvoření objednávky líčí, aby utratili co nejvíc? Provedeme vás krok po kroku nejběžnějšími triky.

Článek

Tři kuřata za cenu dvou, nebo o třetinu levnější bonboniéra. To jsou nejjednodušší triky, kterými se e-shopy snaží lidi po kliknutí na hlavní stránky přimět k tomu, aby u nich nakoupili více, než zamýšleli, nebo něco jiného, než plánovali.

Jakmile si dá člověk první zboží do košíku, čekají ho další „nástrahy“. Ačkoliv chtěl třeba původně koupit jen povlečení do ložnice, tak ještě před odesláním objednávky na něj vykoukne okénko „Nakupte ještě za 300 Kč a máte dopravu zdarma“, a tak se člověk vrátí k nákupu, protože než by za dopravu platil téměř 200 korun, koupí si raději něco dalšího a bude to mít skoro zadarmo.

+23

A už je chycen. Po první návnadě se objevují další: „Sleva jen pro vás“, „Exkluzivně jen dnes“, „Poslední zboží na skladě“, „Dárek zdarma při nákupu nad …“.

Z původního nákupu v hodnotě několika set korun je najednou nákup v hodnotě několika tisíc. V galerii vám přinášíme nejčastější triky, které tuzemské e-shopy používají na své zákazníky.

Projděte si je a vytvořte si proti takovým trikům dostatečnou imunitu.

(Pro snadnější procházení galerie klikněte na poslední fotku v náhledu ukazující počet dalších snímků, pozn. red.).

Reklama

Doporučované