Hlavní obsah

Děti nejsou loajální, musíte je získávat každý rok znovu, říká muž, který stojí za novinkami Lega

Když si hrajete, experimentujete. A to potřebujete k tomu, abyste byli úspěšní i v práci, míní šéf z tvůrčí divize Lega.Video: Adam Junek, Seznam Zprávy

 

Reklama

Koncept hry se s každou generací mění, ale stejně děti nikdy nepřestanou hrát fotbal na ulici, věří Bernd Larsen Linde.

Článek

My dospělí vidíme fyzický a digitální svět jako dvě odlišné věci. Děti je vůbec nerozlišují, prostě si hrají a chtějí si hrát v obou světech, popisuje v magazínu Barvy byznysu, co pro dnešní děti znamená „hrát si dobře“, Bernd Larsen Linde, člen vedení společnosti Lego Creative Play Lab. Firmy, která vymýšlí novinky pro nejcennější hračkářskou značku světa Lego. Což je zkratka, která v dánštině znamená hrát si dobře.

„Koncept hry se mění. Když moje rodiče byli dětmi, neměli doma televizi, kdežto pro mě byla televize běžná věc a měla vliv na to, jak jsem si hrál. Současně jsem neměl iPhone ani tablet. Pro dnešní děti je to integrální součást hry,“ popisuje Larsen Linde v magazínu Barvy byzynsu.

Jak dlouho trvá vyvinout novou hru? A kolik projektů skončí v koši?. „Některé projekty se připravují dva tři roky, od prvního nápadu do chvíle, kdy se objeví na pultech obchodů, protože musíme projít určitým procesem, během nějž se hodně učíme od dětí. A přitom ze stovky nápadů může do finále dospět třeba jen jeden. Základní otázka přitom vždycky musí být, jestli je to, co vymýšlíme, zábavné,“ říká manažer Lega.

Umí a chtějí si hrát i dospělí? A co by se mohli přiučit od dětí, aby uspěli v byznysu? I o tom mluví v rozhovoru pro Seznam Bernd Larsen Linde z Lego Creative Play Lab.

Rozhovor je součástí magazínu Byznys, který vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den v premiéře od 14:00 a v reprízách pak v 18:15 a 22:30.

Jak nás naladit? Jednoduchý návod najdete ZDE.

Reklama

Související témata:

Doporučované