Hlavní obsah

Už i luxus z Pařížské zamířil na e-shopy. Slevy ale nečekejte

Foto: Carollinum, Seznam Zprávy

Společnost Carollinum Tamary Kotvalové splnila přísné podmínky luxusních značek. Má povolení prodávat hodinky online.

Reklama

Společnost Carollinum Tamary Kotvalové jako jediná v ČR nově nabízí deset luxusních a prémiových hodinářských značek na svém e-shopu. Získala k tomu prestižní povolení od Richemont Group a dalších významných dodavatelů.

Článek

Carollinum provozuje čtyři kamenné prodejny v nejdražší ulici Česka, proslulé Pařížské. Ještě před pandemií byl přitom online prodej luxusních strojků nemyslitelný. Během posledních dvou let se ale společnost kvůli covidu rozhodla přizpůsobit situaci na trhu a posílit tedy e-commerce.

Jako jediná v Česku se nově chlubí povolením k e-commerce od deseti vybraných značek. Je tak jedinou autorizovanou platformou na českém hodinkovém trhu, která oficiálně nabízí značky IWC, Jaeger-LeCoultre, Panerai, Breitling, Montblanc a další.

Kamenné prodejny stále zůstávají nejdůležitějším místem setkávání se s klienty, na tom se nic nemění.
Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum

„Hodinky jsou o emocích, o tom, že si je můžete prohlédnout, vyzkoušet, dozvědět se něco o jejich historii nebo funkcích. Ale pandemie nám ukázala, že přímý kontakt není vždy možný a služba e-commerce se stala neodmyslitelnou součástí našeho prodeje,“ říká k novince Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum.

Luxusní značky v e-commerce

IWC, Jaeger-LeCoultre, Panerai, Breitling, Tudor, TAG Heuer, Baume & Mercier, Montblanc, Hamilton, Mido.

Značky Rolex, Patek Philippe, Vacheron Constantin, A. Lange & Sohne a Cartier možnost e-commerce nenabízejí.

„Jsem ráda, že můžeme zákazníkům nabídnout vybrané hodinky na našem e-shopu, nicméně kamenné prodejny stále zůstávají nejdůležitějším místem setkávání se s klienty, na tom se nic nemění,“ dodává.

O žádné lákání zákazníků nižší cenou ale u těchto kousků nejde. Značky spíš mají být dostupnější i pro ty, kteří cestu do butiku zrovna neplánují.

Některé značky e-commerce neumožňují

Nákup ale není možný pro všechny kousky. Určité omezení značky ponechaly. Nabídka pro online nákup je totiž limitována částkou tři sta tisíc korun. Zákazník si hodinky vyzvedne buď osobně v prodejně, nebo požádá o dovoz domů některou z doručovacích společností.

Společnost Carollinum

Zaměřuje se na prodej luxusních hodinek v Pařížské ulici v Praze.

Založili ji v roce 1996 Petr a Tamara Kotvalovi.

Po smrti manžela v roce 2001 Tamara Kotvalová odkoupila stávající podíly a získala stoprocentní vlastnictví.

Aktuálně provozuje čtyři butiky: Rolex, Patek Philippe, Breitling a butik Carollinum.

Má 48 zaměstnanců.

Prodejci luxusu se ale nechtějí vzdát puncu osobního přístupu ani při této formě prodeje. Pokud si tedy zákazník připlatí za nadstandardní službu Bezpečný nákup, vybrané hodinky mu přiveze na zvolenou adresu zaškolený prodejní asistent luxusního butiku. Doručí mu je do kanceláře či domů, vysvětlí, jak hodinky fungují, včetně nastavení hodinkového strojku.

„V době pandemie jsme intenzivně pracovali na novém webu, který zákazníkům slouží jako elektronický katalog,“ dodává Tamara Kotvalová, která na podzim otevřela v nejdražší ulici Česka čtvrtý butik, Breitling.

Stále ale zůstávají značky, které prodej přes e-shop neumožňují. Jsou to Rolex, Patek Philippe, Vacheron Constantin, A. Lange & Sohne a Cartier.

Reklama

Doporučované