Foto: Šulová Kateřina, ČTK Za obrovského zájmu zákazníků se 17. června 2021 otevřela na Václavském náměstí v Praze první pobočka řetězce Primark v České republice.
Foto: Šulová Kateřina, ČTK Otevření prodejny si ve čtvrtek nenechaly ujít stovky lidí. První čekající se dostavili před obchod už kolem 7:30, krátce před zahájením prodeje v 9:00 stála fronta od Primarku až téměř k soše svatého Václava.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy A tohle je snímek z odpoledne. Ani rekordní horko nesrazilo touhu se nově obléknout.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy Teplota na slunci je vysoko nad 40° C.
Foto: Šulová Kateřina, ČTK Pro zákazníky byl na Václavském náměstí připraven vyhrazený prostor, frontu koordinovali pracovníci bezpečnostní agentury. Do prodejny se v jednu chvíli kvůli vládním restrikcím vejde 313 zákazníků.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy Dvojité čekání.
Foto: Šulová Kateřina, ČTK Lidé ve frontě příliš nedodržovali bezpečné odstupy, jen málokdo měl nasazenou roušku.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy Čekající ve frontě snídali, personál nedalekého hotelu mezi ně vyrazil prodávat balenou vodu.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy Fronta se pohnula.
Foto: Jan Mihaliček, Seznam Zprávy Vstup do obchodu je již na dosah.
Foto: Šulová Kateřina, ČTK První Primark v tuzemsku se nachází v nově postaveném polyfunkčním domě, tzv. Flow Building, který stojí na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice.
Foto: Šulová Kateřina, ČTK Co první zákazníci nakupovali? „Mezi oblíbené položky patřily kousky z kolekce pro aktuální sezónu, dále oblečení z nové kolekce Garden Party. Zákazníci se také zásobovali základními kousky jako jsou trička, šortky nebo spodní prádlo z dětského, pánského i dámského sortimentu," říká oblastní manažer pro Polsko, Slovinsko a ČR Maciej Podwojski.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy A takhle to vypadalo v interiérech Primarku den před otevřením.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Obchod se rozkládá ve třech patrech.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Kvůli pandemii koronaviru firma zahájení provozu několikrát odložila. Původně se s ním počítalo už loni v květnu.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Irská síť, která svůj úspěch staví převážně na privátních značkách, nízké ceně, designu a spolupráci se známými firmami, jako jsou Coca-Cola nebo Disney, bude pokračovat v expanzi ve střední a východní Evropě.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Příští rok otevře svou druhou prodejnu v brněnském obchodním centru Olympia a také vstoupí na Slovensko.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Kvůli pandemii měnil Primark na poslední chvíli koncept pokladen, které obestavěl plexisklem.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Tuzemská prodejna je v pořadí 396. obchodem řetězce, který působí ve třinácti evropských zemích a v USA.
Foto: Michal Šula, Seznam Zprávy Koncept je unikátní v tom, že ve všech prodejnách po celém světě drží jednotnou cenovou politiku.
Móda za pár stovek korun v Česku kvete. Dokládá to rychlá expanze konceptů Pepco, Kik nebo Lidl, které obsazují místa především v retail parcích menších měst. Teď se nově přidal irský Primark. Jaká je jeho strategie a očekávání, naleznete v přiloženém rozboru.