Hlavní obsah

Hnutí ANO dostalo slevu dvacet procent na kampaň v pražském dopravním podniku

Foto: Seznam.cz, Seznam Zprávy

Zástupce obchodního ředitele JCDecaux Group Tomáš Soukup řekl, že cena za plochy, které ANO využilo pro svou kampaň, byla v hodnotě 1,5 milionu korun bez DPH. „Poskytnutá sleva byla 19,28 procenta,“ doplnil Soukup.

Reklama

Kolik zaplatilo ANO celkově za volební kampaň v tramvajích a autobusech pražského dopravního podniku, nikdo říct nechce.

Článek

Hnutí ANO před koncem volební kampaně nejvýrazněji ze všech kandidujících stran přelepilo svými billboardy autobusy nebo tramvaje pražského dopravního podniku.

Získat informace, kolik za kampaň ve vozidlech pražského dopravního podniku už vládnoucí ANO zaplatilo, však jeho zástupci říct nechtějí.

Celkovou částku neuvedl ani kandidát na pražského primátora Petr Stuchlík, ani hlavní manažer hnutí Jan Richter. Šéf ANO v Praze Jan Říčař pak jen řekl, že všechno bude k vidění na konci kampaně.

Tohle je kampaň. Jak ANO loví hlasy pražských voličů: 

Video: Seznam Zprávy

Nejviditelnější část reklamy hnutí premiéra Andreje Babiše je na tramvajích a autobusech pražského dopravního podniku. Tato část kampaně spadá pod společnost BigBoard.

„Jedná se o standardní kampaň za stejných cenových podmínek, jako mají všichni ostatní klienti,“ uvedla mluvčí firmy BigBoard Pavlína Stránská. Stejně jako členové hnutí ANO ale konkrétní ceny ani slevy řekla.

Další část reklamy má pak hnutí také ve vozidlech pražského dopravního podniku. Tu má na starosti firma Rencard, která spadá pod mezinárodního reklamního giganta JCDecaux.

Zástupce obchodního ředitele JCDecaux Group Tomáš Soukup řekl, že cena za plochy, které ANO využilo pro svou kampaň, byla v hodnotě 1,5 milionu korun bez DPH. „Poskytnutá sleva byla 19,28 procenta,“ doplnil Soukup.

ANO na začátku kampaně odhadlo, že za veškerou reklamu pro podzimní volby v celé republice zaplatí zhruba 150 milionů korun. Celkové výdaje pro komunální volby přitom nejsou zákonem nijak omezeny. Na rozdíl od voleb do Sněmovny nebo Senátu.

Pro sněmovní volby platí limit 90 milionů korun. Kandidát do Senátu pak může utratit pro první kolo dva miliony a případně 500 tisíc korun pro kolo druhé.

Reklama

Doporučované