Hlavní obsah

V centru: Marketér Martin Jaroš se ostře naváží do politického marketingu. Jak obstál proti Kovymu?

28. 11. 2018

Pořad V centru: Karel „Kovy“ Kovář si pozval do svého pořadu marketingového glosátora Martina Jaroše. (Video: Seznam.cz)

Patří mezi nejvlivnější lidi na českých sociálních sítích. Jeho statusy sdílejí tisíce lidí. Marketingový expert Martin Jaroš se často přímo a kriticky vyjadřuje k aktuálnímu společenskému dění. „Nevadilo by mi dělat reklamu na dámské vložky a toaletní papír, ale na toho současného premiéra bych ji dělat nechtěl,“ nebral si servítky v pořadu V centru.

Článek

Stojí za předními českými reklamami. Hlášky z řady z nich zlidověly a používají se i mnoho let poté, co už se reklamy nevysílají. Několik let pracuje a se svojí rodinou žije v Kataru. Na reklamách spolupracoval s předními osobnostmi české i světové sportovní a kulturní scény.

Nedávno na svém Facebooku napsal, že zvažuje vstup do politiky. Premiéra Babiše prý nechce porazit demonstracemi, ale kvalitním a pozitivním programem, který dostane Českou republiku mezi nejlepší země světa.

„Chci do toho jít s tím, že prosadíme dobré věci. Jestli vedlejší krok toho bude, že Andrej Babiš se bude muset vrátit na Čapí hnízdo a Marek Prchal bude muset najít nového klienta, tak jedině dobře, ale nesmí to být naše hlavní motivace. Musíme dostat Českou republiku do klubu nejúspěšnějších a do první ligy zemí,“ tvrdí Martin Jaroš o možném politickém angažmá.

„Nepřál bych si, aby ta vláda odstoupila kvůli této kauze. To by nebylo dobré vítězství. Babiše musíme porazit kvalitnější prací a dobrou myšlenkou, jinak to vítězství nebude trvalé,“ říká o kauzách premiéra Babiše.

„Reálný manažerský výkon Babiše není tak skvělý jako ta omáčka, která se kolem toho dělá. Věřím České republice, i díky tomu, že jsem mnoho let strávil v cizině, tak to ve vás probudí lásku k vlastní zemi. Uvědomíte si, jak ta země je skvělá. Přijdou mi Češi lepší a kreativnější, než si vůbec sami myslíme,“ popisuje svoje zkušenosti s životem v zahraničí a svůj pozitivní pohled na život v ČR.

Martin Jaroš je přední marketingový expert. Sám sebe označuje za hrdého burana z Benešova u Prahy. S rodinou žije v Kataru, kde pracuje pro mobilního operátora Ooredoo. V minulosti působil v Maďarsku či Turecku. Stojí za reklamami s falešnými soby, Vojtou Kotkem, Chuckem Norrisem. Na sociálních sítích ho sledují desítky tisíc lidí.

Moderátorem dnešního dílu je jeden z nejúspěšnějších českých youtuberů Karel „Kovy“ Kovář. Na sociálních sítích ho sledují stovky tisíc fanoušků a diváků. Patří mezi nejvlivnější mladé lidi v České republice. Do svého výběru 30 pod 30 ho zařadila česká verze Forbesu.

Proč kritizuje českého prezidenta Zemana? Šel by s Babišem na kafe? Co si myslí o Marku Prchalovi? Proč nejsou Češi pozitivní? Podívejte se na rozhovor v úvodním videu.

Pořad V centru sledujte každou středu od 20:00 na Televizi Seznam, našem webu a Facebooku.

Nemáte naladěnou Televizi Seznam? Poradí náš návod.

Doporučujeme

Další zprávy

  • Zemřel „řezník z Pekingu“, čínský expremiér Li Pcheng

    Ve věku 90 let zemřel v pondělí bývalý čínský premiér Li Pcheng, jemuž je připisována odpovědnost za krvavé potlačení prodemokratických protestů na náměstí Nebeského klidu v Pekingu v roce 1989. Informovala o tom dnes čínská státní média. Expremiér Li podlehl v pondělí krátce před půlnocí v Pekingu blíže neupřesněné nemoci, napsala oficiální agentura Nová Čína.

    Li Pcheng působil ve funkci premiéra v letech 1987 až 1998, od roku 1998 do roku 2003 byl předsedou stálého výboru čínského parlamentu. Po většinu 90. let byl Li druhým nejvyšším představitelem vládnoucí čínské komunistické strany po prezidentu Ťiang Ce-minovi.