Hlavní obsah

Jdeme si i pro diváky v osm večer na gauči. Šéf Seznamu o nové celoplošné televizi

Výzva s Pavlem Zimou: Internet televizi stále poráží.

 

Reklama

Člen vedení Seznamu Pavel Zima promluvil ve Výzvě o nezávislém obsahu, souboji s Googlem i „neviditelném“ majiteli Ivo Lukačovičovi.

Článek

Téměř čtyři miliony reálných uživatelů se denně podívají na Seznam. A na stejnou cílovou skupinu od minulého týdne míří i nová celoplošná Televize Seznam.

„Naše televize je tady pro všechny, je to zrcadlo Seznamu,“ říká ve Výzvě místopředseda představenstva a ředitel pro komunikaci Pavel Zima.

V rozhovoru popisuje, jak se ze Seznamu, původně ryze technologické internetové firmy, stal mediální dům, jaký rozdíl bude mezi Televizí Seznam a zpravodajskou ČT24, jak si Seznam hodlá pro své zpravodajství uhájit naprostou nezávislost a svobodu a co je při vytváření obsahu rozhodující.

„Děláme to netradičně. Chceme být velmi rychlí a velmi přímí. Bez velké přípravy zapnout studio a rovnou popisovat, co se děje. Rychlost je dominantní,“ říká Pavel Zima.

Jak vnímá proměnu firmy, která původně vyrostla na internetovém vyhledávání, proč se stal tváří Seznamu místo majitele Ivo Lukačoviče a jak si stojí Seznam v souboji s Googlem? Rozhovor s Pavlem Zimou sledujte ve videu umístěném nahoře.

Reklama

Doporučované