Hlavní obsah

Každá automobilka musí pracovat na elektromobilech. Kdy jej představí Škoda?

Kdy uvede Škoda svůj elektromobil? Její šéfové poodhalují své plány.

 

Reklama

Potřebujeme technologii, která umožní bezproblémový dojezd přes 500 kilometrů, vzkazuje ze Ženevy Luboš Vlček, šéf tuzemského prodeje Škodovky.

Článek

K velkému rozšíření automobilů na elektrický pohon jsou třeba tři podmínky. Cena technologie se musí přiblížit dnes konvenčním autům a je třeba mít k dispozici dostatek dobíjecích míst.

„A technologie musí umožňovat bezproblémový dojezd nad pět set kilometrů,“ doplnil v rozhovoru pro Seznam Zprávy Luboš Vlček, šéf tuzemského prodeje Škoda Auto.

Podle něj dnes neexistuje automobilka, která by nepracovala na svém elektromobilu. Takže i česká Škoda má jasný plán, kdy uvede nejdřív hybrid a hned vzápětí čistě elektromobil. Kdy? Podívejte se ve videu nahoře.

A jak to vypadá na ženevském autosalonu? Připomeňte si v reportáži našeho zvláštního zpravodaje Pavla Cypricha.

Bez komentáře: Jaké novinky představuje ženevský autosalon?

Reklama

Doporučované