Hlavní obsah

Konkurent je zvýhodněn, vysvětluje Tvrdík, proč TV Barrandov z boje o vysílací práva na fotbal ustoupí

Jaroslav Tvrdík se vyjádřil k tématu prodeje vysílacích práv na fotbalovou ligu.Video: Luděk Mádl

 

Reklama

Podle Jaroslava Tvrdíka, šéfa Slavie, by měl do budoucna rozhodovat o prodeji práv mezinárodní tendr.

Článek

Rozčeřil fotbalové zákulisí, ale v dalším boji o vysílací práva na fotbalovou ligu už asi Jaroslav Tvrdík, šéf Slavie, pokračovat nebude.

Ligová fotbalová asociace, kterou řídí viceprezident Sparty Dušan Svoboda, už měla připravený kontrakt se společností Pragosport.

Ta držela práva doposud a měla je na základě uplatnění opce zamluvená i na příští dvě sezony, tedy 2018/19 a 2019/20. Za 110 milionů korun na sezonu.

Nepřidělena jsou zatím práva na další čtyři ročníky (2020-24). A o ta se hraje. Pragosport nabídl 150 milionů za každou sezonu. S tím, že by ze 110 na 150 milionů korun navýšil plnění i v příštích dvou sezonách.

Jaroslav Tvrdík přišel s protinabídkou TV Barrandov. Tvrdík je představitelem čínské firmy CEFC, která vlastní i Slavii a má podíl ve zmíněné televizi. Tvrdík nabídl 180 milionů na sezonu.

Ale nyní už počítá s tím, že přednost dostane nabídka Pragosportu. „Náš konkurent je zvýhodněn. My máme možnost nabízet prostředky na čtyři sezony, on na šest sezon,” naznačuje Tvrdík, že v takové situaci nabídka TV Barrandov nemá šanci.

„Dušan Svoboda, předseda LFA, přesvědčil kluby, že nabídka Pragosportu je v tuto chvíli nejlepší. My se té myšlenky (navýšit ještě nabídku TV Barrandova) ještě úplně nevzdali. Ale lze ji už považovat za krajně nepravděpodobnou,” řekl Tvrdík Seznamu.

„Pro nás nebylo ani tak důležité, abychom získali ta vysílací práva. Ale aby věc řešil mezinárodní tendr a aby za Ligovou fotbalovou asociaci v té záležitosti jednali lidé, kteří ve věci nejsou podjatí,” dodal Tvrdík.

„Ligové shromáždění se otázkou televizních práv bude opět zabývat v příštím týdnu,“ konstatoval Dušan Svoboda, šéf Ligové fotbalové asociace. Do té doby nechce celou záležitost více komentovat.

Reklama

Související témata:

Doporučované