Hlavní obsah

Lidé v brněnské Redutě po představení sami určí cenu vstupenky

Foto: Seznam Zprávy

.

Reklama

Národní divadlo Brno chce neobvyklou akcí upozornit na skutečnou hodnotu a společenský přínos kultury. Diváci si mohou od úterka rezervovat vstupenky na zářijová představení do Reduty za symbolickou jednu korunu.

Článek

„O konečné ceně své vstupenky pak sami rozhodnou až v závěru večera, na základě dojmů z inscenace,“ oznámila Zuzana Žáková Klimplová z marketingu divadla.

Lidé mohou vybírat z více než dvacet činoherních představení. „Do kampaně jsme zahrnuli kompletní repertoár, který na naší druhé scéně hrajeme. Diváci se tak mohou těšit i na oblíbenou Mirandolínu, na novinky Velmi, velmi, velmi temný příběh a Idomeneus, a dokonce i na exkluzivní inscenaci spojenou se zážitkovou gastronomií - Vévodkyně a kuchařka,“ uvedl umělecký šéf činohry Milan Šotek.

Po představení mohou diváci částku, kterou si sami určí, předat v hotovosti do připravených boxů. Platit lze také pomocí mobilního telefonu přes QR kód nebo platební kartou na pokladně.

„Cena kultury v těchto dnech nespočívá jen v její ekonomické hodnotě, ale i v přínosu pro ducha naší společnosti. Koncept dobrovolného vstupného je do značné míry experiment, kterým nám diváci vyjádří jednoznačné ohodnocení. Zároveň chceme všem našim divákům vysvětlit, proč se špičková profesionální kultura nedá dělat za hubičku,“ řekl ředitel divadla Martin Glaser.

Vstupenky za korunu lze rezervovat online, na pokladnách divadla i prodejních partnerů. Kompletní informace o kampani naleznou diváci na webových stránkách www.ndbrno.cz/kulturamacenu.

Kampaň doprovodí výstava v Redutě, která chce divákům přiblížit reálný obraz financování kultury v ČR a její skutečné ceny na příkladech spojených s Národním divadlem Brno. Stejně jako celá kampaň ponese název #KulturaMáCenu.

Reklama

Doporučované