Hlavní obsah

Manufaktura, výrobce kosmetiky, hodlá poprvé v historii expandovat. Zatím tají kam

Pořad Ženský byznys, rozhovor s Barborou Čechovou, kreativní ředitelkou Českého národního podniku Manufaktura.Video: Petra Krmelová, Seznam Zprávy

 

Reklama

Do pořadu Ženský byznys Petry Krmelové přijala pozvání Barbora Čechová, kreativní ředitelka Manufaktury. 100% česká firma si zakládá na pověsti rodinné firmy. S ročním obratem půl miliardy korun v Česku a 2 miliony eur na Slovensku drží záměrně výrobu při zemi.

Článek

Každou chvíli podnik, který vznikl v roce 1991, dostává lukrativní nabídky expandovat. „My je stále odmítáme, my říkáme, že udržujeme takový šťastný zisk, abychom jako firma vydělávali, ale aby to byla stále radost,“ vysvětluje Barbora Čechová a dodává, kdy odolali vůbec nejlákavější: „Odmítli jsme velkou nabídku do Číny na 300 obchodů, jenže v Číně se testuje na zvířatech, a to my neděláme, máme certifikát, to je pro nás nemyslitelné.“

Přesto přiznala, že o nějaké menší expanzi uvažují. Poprvé v historii podniku. Kdy a kam to bude, ale zatím přísně tají. Firma přelomový krok zvažuje s ohledem na případnou další globální krizi a odliv turistů, kteří tradiční kosmetiku s garancí obsahu až 99,5 % přírodních látek nakupují. Aby zmírnila rizika.

Manufaktura má dnes na 300 zaměstnanců a 55 prodejen v Čechách a na Slovensku.

O tom, kde Barboru Čechovou napadají nejlepší myšlenky ohledně dalších novinek, které pak vládnou výrobě, a jak do toho všeho mluví samotní zákazníci, se podívejte ve videu.

Pořad Byznys vysíláme na Seznamu každý den ve 14:00, v 18:15 a ve 22:30.

Druhý díl pořadu Ženský byznys s Barborou Čechovou.Video: Petra Krmelová, Seznam Zprávy

Reklama

Doporučované