Hlavní obsah

Personální změny ve Škodě pokračují, končí šéf českého zastoupení

Foto: Profimedia.cz

Luboš Vlček na archivním snímku z roku 2018.

Reklama

Šéf českého zastoupení automobilky Škoda Auto Luboš Vlček končí k 1. září ve funkci. Vlček byl odpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky na domácím trhu.

Článek

Vlčka nahradí dosavadní šéf prodeje na českém trhu Jiří Maláček. Vlček ve Škodě zůstane, bude nově odpovídat za aktivity značky Škoda v západní Evropě, informovala dnes automobilka v tiskové zprávě.

V poslední době nejde o jedinou významnou personální změnu ve Škodě Auto. Na začátku července automobilka oznámila, že ve funkci skončí předseda představenstva Bernhard Maier. Jeho nástupce zvolí představenstvo společnosti v srpnu. Už předtím se vyměnil člen představenstva zodpovědný za nákup – Dietera Seemanna nahradil Karsten Schnake.

Luboš Vlček působí ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen od roku 1992. Na pozici vedení českého zastoupení značky Škoda nastoupil v lednu 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China.

„Dnešní úspěch značky Škoda na domácím trhu je zásluhou celého škodováckého týmu – od výrobního závodu přes importérskou organizaci až po naši dealerskou síť,“ řekl Vlček.

Maláček přišel do Škody v lednu. „Nová pozice je pro mě velkou výzvou. Jsem rád, že mohu být součástí úspěšného příběhu domácí značky,“ uvedl Maláček, který se ve funkci musel vypořádat mimo jiné s koronavirovou krizí.

Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,24 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Je aktivní na více než 100 trzích. Zaměstnává téměř 39 000 zaměstnanců, z toho v ČR téměř 34 000 lidí.

Reklama

Doporučované