Hlavní obsah

Podnikatel bylo hanebné slovo, vzpomíná na 90. léta jedna z nejvlivnějších žen byznysu

Naštěstí zmizela fialová saka a rozhodně se zlepšila poctivost podnikatelů, říká mocná manažerka.Video: Seznam Zprávy

 

Reklama

Ti, co přežili divoká léta, dnes řeší, jak vést svou firmu, popisuje dlouholetá šéfka EY Magdalena Souček.

Článek

Generace dnešních čtyřicátníků byla kariéře ochotná obětovat všechno. „Dnešní generace to tak nemá. Vyrůstali v blahobytu a polepšit si není hlavní cíl,“ míní v novém dílu pořadu Kam to bude? Magdalena Souček, která řídí středoevropské aktivity poradenského kolosu EY (dříve Ernst & Young) a patří po léta k nejvlivnějším osobnostem tuzemského byznysu.

„Na starší generaci je příznačná loajalita. To nejsou lidé, kteří kolují po firmách úplně minimálně,“ tvrdí žena, která po revoluci do Česka poradenský byznys přiváděla.

Jak se začínalo podnikat po sametovém převratu? Jak mění byznys nové technologie? Co je vlastně Průmysl 4.0? Co vlastně je tak často skloňovaný termín smart city? A mají to ženy v byznysu těžší? Podívejte se na ukázku z neotřelého formátu rozhovoru v autě nahoře ve videu, nebo si pusťte celý pořad Kam to bude? níže.

Nevěřím na skleněné stropy, které mají bránit ženám v postupu vzhůru, míní vlivná manažerka Magdalena Souček.Video: Seznam Zprávy

Reklama

Související témata:

Doporučované