Hlavní obsah

Praha plná deštníků, klamavá reklama na Apple Watch a konec historických aut v centru

Den očima reportéra Janka Rubeše.Video: Janek Rubeš, Seznam Zprávy

 

Reklama

Události dne 16. září vybíral reportér Janek Rubeš.

Článek

Všimli jste si někdy neuvěřitelného množství červených a modrých deštníků v centru Prahy? Mysleli jste si, že jsou to prodejci jízdenek na turistické autobusy? Tak to jste si mysleli špatně. Ve skutečnosti se jedná o charitativní sbírku. Kdyby totiž nabízeli služby nebo zboží, bylo by to tržním řádem zakázáno. Oni se ale chytře schovávají za charitu, a město tak nemůže nic.

Apple představil minulý týden nové produkty a hlavně krásné nové reklamy, které dokonce natočil v Praze. Šťastní lidé v pražském metru využívají veškeré funkce nových hodinek. Ale zkušený Pražan ví, že je to samozřejmě science fiction a reklama jen klame. V pražském metru totiž není signál a Apple Watch za 20 tisíc korun vám tam ukážou leda tak kolik je hodin.

Praha se rozhodla, že začne odstraňovat schránky na klíče z veřejného osvětlení. Ty tam umisťují majitelé bytů, kteří je pronajímají skrze platformy jako Airbnb nebo Booking. Nicméně na lampu si rozhodně nic věšet nemůžete. Jasně, můžete si tam dát jednu dvě reklamy nebo předvolební plakáty a nechat je tam mnoho let, ale v žádném případě tam nesmíte dát schránku na klíče!

A vedení hlavního města také po mnoha letech začalo řešit přemnožená historická vozidla v centru města. Většina aut nevyhovovala technickým parametrům pro provoz na silnicích a některá se dokonce tvářila, že jsou rolby nebo šestimístné motocykly.

Reklama

Doporučované