Hlavní obsah

Snap nad očekávání zvýšil tržby i počet uživatelů

Foto: Seznam Zprávy

Americká společnost Snap zvýšila ve třetím čtvrtletí meziročně tržby o 52 procent na 679 milionů dolarů.

Reklama

Firmě Snap, která vyvinula řadu technologických produktů, mezi kterými je i aplikace Snapchat, se v uplynulém čtvrtletí nad očekávání dařilo. Důvodem je vyšší zájem o komunikaci na dálku v době pandemie.

Článek

Americká společnost Snap, která provozuje aplikaci Snapchat, zvýšila ve třetím čtvrtletí meziročně tržby o 52 procent na 679 milionů dolarů (15,6 miliardy korun). Je to více, než se čekalo. Nad očekávání firmě přibylo i nových uživatelů. Společnost, která v koronavirové krizi těží z růstu zájmu o chatování a z přílivu reklamy na internet, to uvedla v tiskové zprávě.

Akcie firmy v reakci na růst tržeb i počtu uživatelů zpevnily o více než 20 procent.

Firma provozuje fotografickou aplikaci a ve třetím čtvrtletí zvýšila počet denních aktivních uživatelů meziročně o 18 procent na 249 milionů. Analytici společnosti Refinitiv očekávali růst na 244 milionů. U tržeb, které společnost generuje především z prodeje reklamy ve své aplikaci, pak analytici v průměru čekali růst na 555,9 milionu dolarů.

Snap je ale stále ve ztrátě, která činila téměř 200 milionů dolarů. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku ji ale snížil zhruba o 27 milionů dolarů.

Zájem inzerentů o reklamu na aplikaci firmy zvýšily i problémy konkurenčního Facebooku, který čelil bojkotu v reakci na zveřejňování nenávistných projevů na své sociální síti. S nejistotou se potýká rovněž aplikace TikTok, které hrozí zákaz činnosti v USA. Snap odhaduje, že ve čtvrtém čtvrtletí vykáže 257 milionů aktivních uživatelů denně.

Reklama

Doporučované