Hlavní obsah

V hlavní roli nahý David Beckham a kouzelnický trik, který vás dostane

 

Reklama

Dnes nám v sítích uvízlo několik zajímavých videí.

Článek

Nahé tělo Davida Beckhama a organizace UNICEF - neobvyklá kombinace, která ale dala vzniknout jednoduchému a přitom poutavému videu upozorňujícímu na násilí páchaném na dětech.

Používáte Spotify? Tak možná i díky vám vznikla reklamní kampaň, která mapuje neobvyklé návyky svých posluchačů. Ty nejkurióznější dalo Spotify na billboardy. A tak vznikl například tenhle: „Drahá osobo, co sis na Valentýna přehrála 42x píseň „Sorry", copak jsi provedla?“

Na první pohled vypadá následující video jako neškodná reklama ze školního prostředí. Když se ale koukáte pozorně, zjistíte, že jeho poselství je mnohem silnější.

Pán ve videu je prostě kouzelník! I přes obrazovku uhodne, na jaké číslo zrovna myslíte. Vyzkoušejte!

Reklama

Související témata:

Doporučované