Hlavní obsah

Elonu Muskovi se kvůli Cybertrucku vysmála i Škodovka

Takto vypadalo představení nového pick-upu.Video: Karolína Štuková

 

Reklama

Světové značky včetně Lega a Pepsi rozjely svoji aktivitu na Twitteru. Začaly se tam totiž vysmívat novému Cybertrucku od Tesly s „neprůstřelnými“ skly. Při představení modelu se před zraky publika roztříštila po pouhém úderu železnou koulí.

Článek

Užitkové vozidlo našlo inspiraci v Muskově vesmírném projektu SpaceX. Po nezdařené prezentaci se do vizionáře začali na sociálních sítích strefovat škodolibí uživatelé jak z řad automobilových nadšenců, tak firem, které nemají s autoprůmyslem nic společného.

Například společnost Lego ve středu přidala na svůj twitterový účet příspěvek: „Evoluce nového vozu je tu. Neprůstřelnost garantována.“ Fotografii sdílelo téměř 30 tisíc uživatelů.

Ironickému příspěvku se neubránila ani společnost Pepsi. Zveřejnila vlastní video, na kterém dopadá na plechovku sladkého nápoje malá papírová kulička. K tomu společnost připsala komentář „Demo day”.

Stejně jako Pepsi nebo Lego se novému vozu vysmál i americký řetězec rychlého občerstvení Denny’s. Přidal obrázek vozu, který typem připomíná nový Cybertruck, je však animován ve stylu občerstvení.

Dokonce i dubajská policie obohatila Twitter obrázkem Cybertrucku s jejich vlastním policejním logem.

A pozadu nezůstal ani středoevropský region. Vtipu neodolala slovenská Škoda Auto, která na svůj facebookový profil sdílela obrázek konceptu pick-upu na základech ikonické Škody Favorit z roku 1991.

Představení nového vozu přitáhlo pozornost celého světa. Když hlavní designér společnosti Franz Von Holzhausen hodil proti sklu kovovou kouli, která dvě okna rozbila, zareagoval Musk jen slovem „proboha“.

Několik dní poté majitel firmy Tesla zveřejnil video, na kterém prototyp vozu poráží konkurenta Ford F-150 a táhne jej do kopce. Automobiloví odborníci jsou však toho názoru, že jde o neférové srovnání.

Pocity automobilových expertů i veřejnosti lze označit slovem smíšené. Zatímco někoho vesmírné tvary chystaného pick-upu uchvátily, pro jiné představují něco na způsob špatného designérského vtipu.

Podle počtu objednávek však ani nevšední design chystané novinky, ani nepovedený pokus s nerozbitným sklem neodradil zájemce. Elon Musk od světového debutu přidává na svůj twitterový účet příspěvky, ve kterých zveřejňuje další informace o technických možnostech vozu a také počty objednávek. Agentura Reuters uvedla, že jeho počítadlo už překonalo hranici 200 tisíc kusů.

Reklama

Doporučované