Hlavní obsah

Antivirovému Gen Digital klesl ve třetím čtvrtletí zisk o 13 procent

Foto: Pavel Kasík, Seznam Zprávy

Loga původních splečností Avast a NortonLifeLock.

Reklama

Antivirová firma Gen Digital, která vznikla spojením české společnosti Avast a americké NortonLifeLock, snížila ve 3. fiskálním čtvrtletí končícím v prosinci čistý zisk o 13 % na 144 milionů dolarů, tedy zhruba 3,3 miliardy korun.

Článek

Za devět měsíců zisk stoupl o 11 procent na 482 milionů dolarů. Tržby za třetí čtvrtletí vzrostly o dvě procenta na 951 milionů dolarů, což je zhruba 21,78 miliardy korun. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Za čtvrté čtvrtletí společnost očekává tržby v rozmezí 960 až 970 milionů dolarů.

„V tomto čtvrtletí jsme dosáhli rekordního počtu přímých zákazníků, a to 38,9 milionu, což dokazuje hodnotu našich kyberbezpečnostních řešení. Díky naší orientaci na zákazníka, inovacím a realizaci plánů čeká Gen zářná budoucnost,“ uvedl generální ředitel společnosti Vincent Pilette.

Třetí čtvrtletí bylo podle něj významné zejména z hlediska inovací, kdy Gen na zahraničních trzích představil nové řešení pro malé podniky Norton Small Business a oznámil předběžný přístup k nástroji Norton Genie, který využívá umělou inteligenci pro detekci podvodů.

S ohledem na očekávanou mírně slabší poptávku po produktech společnosti management snížil výhled za celý fiskální rok 2024. Očekává tržby v rozmezí 3,805 až 3,815 miliardy dolarů, což je o 20 milionů méně než v předchozí prognóze.

Do portfolia společnosti Gen patří značky Norton, Avast, LifeLock, Avira, AVG, ReputationDefender a CCleaner. Firma produkty a služby související s kybernetickou bezpečností a ochranou soukromí a identity poskytuje ve více než 150 zemích. Akcie firmy se rok obchodují ve Spojených státech na technologické burze Nasdaq.

Reklama

Související témata:

Doporučované