Hlavní obsah

Jaká pandemie? Džíny Levi's hlásí pěkná čísla díky online prodeji

Reklama

Společnost Levi Strauss & Co. příjemně překvapily tržby v aktuálním čtvrtletí. Očekávaný pokles totiž vůbec není tak hrozný, jak firma původně odhadovala.

Článek

Pandemie povzbudila online prodeje a řada analytiků tvrdí, že už se svět do původních kolejí nikdy nevrátí. Firma Levi's to vidí jinak a rozhodla se jít proti proudu a v USA posílí kamenné pobočky.

Akcie společnosti Levi's na tuto zprávu zareagovaly růstem o desetinu, investoři tím ocenili, že do podzimu 2021 bude firma prodávat svou kolekci džín Red Tab až v 500 obchodech Target Corp oproti současným 140. Společnost Levi's také rozšířila prodej svých džínovin na pulty obchodů se sportovním vybavením Dick's Sporting Goods.

Mnoho analytiků očekávalo, že pro výrobce riflí bude uzavření obchodů kvůli koronaviru tvrdou ranou, ale nestalo se. „I když růst v našem online prodeji překoná růst velkoobchodu, stále vidíme příležitost v oslovení nových zákazníků pomocí nové a rozšířené velkoobchodní distribuce,“ uvedl generální ředitel Levi Strauss Chip Bergh.

Společnost se také začíná zaměřovat na výrobu topů a dámského oblečení obecně, protože poptávka po halenkách, kraťasech a džínách je v současné době hlavním důvodem růstu online prodeje.

Firma Levi's předpovídala pokles tržeb ve čtvrtém čtvrtletí o 14 až 15 procent, zatímco podle analytiků měl být pokles až o skoro 20 procent. Čistý zisk klesl o 27 procent na 1,06 miliardy amerických dolarů, ale podle údajů zpravodajské společnosti Refinitiv překonal odhady o 822,3 milionu amerických dolarů.

Reklama

Doporučované