Hlavní obsah

Londýn shání turisty. A tak se jeho dominanta proměnila v bar i tělocvičnu

Kabina v Londýnském oku se mění na studio jógy i bar.Video: Jan Marek

 

Reklama

Jak nalákat turisty zpět v době sílícího covidu? Exkluzivní nabídkou, která nikdy nebyla k mání. Tak přemýšlí správa Londýnského oka. Jednu z kabin ve spolupráci s luxusní fitness a lifestylovou firmou přeměnila ve studio jógy.

Článek

Až šest lidí naráz může ve světoznámém Londýnském oku zažít, co nikdo předtím: hodinu jógy ve 135 metrech s výhledem na Temži, Big Ben, Buckinghamský palác a celý zbytek hlavního města Británie, píše časopis Forbes.

Lekce stojí 35,5 libry, což je v přepočtu asi 1130 korun na osobu, a vedou ji lektoři z Equinoxu: světového lídra mezi luxusními fitness a lifestylovými značkami, se kterým správa vyhlídkového kola navázala spolupráci a předělala jednu ze svých 32 kabin.

Vedle studia jógy i bar. Za lákadly stojí covid

Od června do září už si podobně značka Beefeater pronajímala kabinu stylizovanou na bar. Rezervovat si ji mohli vždy minimálně dva lidi, a to za 55 liber, tedy asi 1660 korun na osobu, tentokrát sice jen půlhodiny, zato ale se dvěma drinky a suvenýrem v ceně.

Od listopadu správa Londýnského oka plánuje ještě dražší vánoční obdobu s vodkou Absolut, při stejných podmínkách za 57,5 libry, což je v přepočtu zhruba 1740 korun. I zde bude cena zahrnovat dva míchané alkoholové nápoje a suvenýr, stejně jako při letní akci ale budou na baru také různá vína nebo piva.

Za marketingovou spoluprací populární atrakce v Londýně s luxusními značkami je propad počtu turistů na atrakcích. Ten se letos od dubna do června prohloubil až o 95 procent na 184 tisíc lidí oproti 3,5 milionu osob v roce před covidem. Stejně pandemie omezila i provozy barů s luxusními značkami alkoholu a posiloven, které se takto nyní snaží zviditelnit.

Reklama

Doporučované