Hlavní obsah

Řetězec narazil na EET, chyba zdržela zákazníky supermarketů i desítky minut

Řetězec Lidl se připojil k EET v předstihu. Proces provázely potíže, které zaznamenali i zákazníci.Video: Marie Vladyková

 

Reklama

Po pondělních potížích už podle společnosti běží pokladní systém bezchybně i s připojením na Finanční správu.

Článek

Diskontní řetězec Lidl musí být od 1. března připojen k elektronické evidenci tržeb. S procesem připojování začal již minulý týden, v pondělí ho dokončil. Odpoledne však firma narazila na chybu, kterou pocítili i zákazníci. Na některých prodejnách kvůli systému čekali u pokladen i desítky minut. Fotky dlouhých front lidé sdíleli i na facebookové stránce řetězce.

Kvůli napojování na evidenci totiž nebylo část dne možné za nákup platit bezhotovostně.

„Nastala chyba v našem interním systému, v naší komunikaci. Vedla díky zpomalení k tomu, že částečně vypadávaly platby kartou," vysvětlila Seznamu obtíže se startem systému mluvčí Lidlu Zuzana Holá. 

„Většina lidí je dnes zvyklých platit kartou a hotovost u sebe prostě nenosí. Strávila jsem tam snad hodinu, a to jsem musela ještě volat rodičům, aby přišli s penězi," stěžovala si na Facebooku například uživatelka Eva.

Lidl nepředpokládá, že by se potíže měly opakovat. Podle mluvčí se případ objevil poprvé a od úterního rána běží pokladní systém bezchybně i s připojením EET na Finanční správu.

Reklama

Doporučované