Hlavní obsah

Zajímá v práci někoho váš názor? Můžete říct nadřízenému, co si myslíte? Česká platforma spojuje příjemné s užitečným

Foto: shutterstock.com

Aplikace JOBka umožňuje oslovit všechny zaměstnance na jejich mobilních zařízeních, a to zejména ty bez přístupu k e-mailu

Reklama

Až sedmdesát procent zaměstnanců nesedí v kanceláři. Často nemají pracovní e-mail ani rychlý přístup k aktuálním informacím o dění ve firmě.

Článek

Je to často právě neinformovanost zaměstnanců, která vede k nespokojenosti, nižší loajalitě, vyšší chybovosti či menší výkonnosti. Proč nevyužít mobilních telefonů, které má každý ve své kapse?

Tak uvažoval Marek Ander, idea maker české platformy JOBka. Z vlastní zkušenosti totiž velmi dobře věděl, že udržet spokojenost zaměstnanců v práci je nadmíru důležité. Ne vždy jde totiž nutně jen o peníze či možnost kariérního postupu, co drží skutečné talenty na svých pracovních místech. „Důležité je ukázat, že nasloucháte,“ říká Marek Ander.

Anketa

Cítíte ze strany zaměstnavatele dostatečnou podporu, zájem a snahu problémy řešit?
ANO, rozhodně.
16,7 %
Spíše NE. Ocenil/a bych větší zájem ze strany zaměstnavatele či nadřízeného.
15,5 %
Určitě NE. Důležité informace se ke mně často nedostávají, nemám možnost říct svůj názor a pracovní atmosféra pro mě není příjemná.
67,8 %
Celkem hlasovalo 957 čtenářů.

Někdy stačí i banalita

Často stačí banalita a pomyslný pohár trpělivosti přeteče. Představte si, že jste zvyklí si kuřáckou pauzu či každodenní pracovní start vychutnat s kávou. Místo toho na vás jednoho dne čeká nepříjemné překvapení. Kávovar není. Vedení společnosti se rozhodlo tento benefit pro zaměstnance zrušit. Nejenže se vás nikdo neptal na názor, ale ani vás o tom nikdo neinformoval. A co teprve, když se jedná o zásadní změny.

Někteří zaměstnanci si mohou připadat bezvýznamní. Jak ale vysvětluje Marek Ander: „Pokud má firma velké množství zaměstnanců, není jednoduché a často ani možné si s každým z nich sednout, probrat jeho potřeby.“ Výzkum Saïd Business School Oxfordské univerzity ve spolupráci s britskou nadnárodní telekomunikační společností BT přitom potvrdil, že šťastní a spokojení pracovníci jsou o 13 procent produktivnější.

Včasná, přímá a správná informace vede zaměstnance k loajálnosti k firmě, protože ten vidí, že se firma o své zaměstnance stará, věnuje se jim, ví o jejich případných nesrovnalostech a dotazech a snaží se je řešit.
HR manažer pan Dědič z firmy Engel strojírenská spol. s r. o., uživatel JOBky

Firma v kapse: JOBka propojuje a spojuje

Když před několika lety začal Marek Ander s vývojem JOBky, věděl, že jejím cílem je propojit zaměstnavatele se svými zaměstnanci nejen z kanceláře, ale především ty z terénu.

„Snad každý z nás má v dnešní době neustále po ruce mobilní telefon. Rozhodl jsem se proto nabídnout zaměstnancům i firmám takové řešení, které bude tyto dva lidské konce jedné lodě propojovat a spojovat. JOBka je technologické řešení, díky kterému mohou mít firmy například zpětnou vazbu od tisíců zaměstnanců do několika minut stejně jako informovat všechny ve stejný čas. Nejlepší ovšem je, že každý kvartál má JOBka novou verzi s novými funkcemi, které reagují na stále nové potřeby a požadavky uživatelů,“ vysvětluje Marek Ander.

+1

JOBka jako firemní nástěnka, intranet, zpětná vazba i objednávání obědů

Často je jediným komunikačním kanálem využívání firemní e-mailové adresy. A to nestačí. Právě instalace digitální aplikace, jako je například JOBka, do mobilních zařízení je cestou pro veškerou interní komunikaci. Platforma JOBka napomáhá velmi efektivně a jednoduše informovat všechny ve stejný čas, umí sbírat zpětnou vazbu, posílá elektronické výplatní pásky, nahrazuje firemní nástěnky či intranet a je možné si v ní objednávat třeba i obědy.

Vyberte si z JOBky přesně to, co vám vyhovuje:

Sdělení od zaměstnavatele, dotazy/ankety, zeptejte se zaměstnavatele, moje firemní benefity, spolujízda, jídelní lístek, směrnice, výplatní pásky, nejčastější dotazy, hlášení poruch (skoronehod), schránka důvěry, bazar, dokumentace/návody, plán směn, schvalování dovolené/home office a celou řadu dalších užitečných funkcí.

Tip: Každé tři měsíce přináší JOBka nové funkce.

Foto: jobka.cz

Vyberte si pouze ty moduly, které vám nejlépe vyhovují, a přizpůsobte si tak aplikaci svým potřebám

Personalistka ze společnosti Efaflex zkušenosti s JOBkou komentuje: „Dlouho jsme ve firmě hledali způsob, jak komunikovat se všemi zaměstnanci na všech úrovních. Nalezli jsme JOBku. Nejvíce pomáhá v komunikaci se zaměstnanci, usnadňuje práci mistrům při plánování směn a zároveň usnadňuje život i našim zaměstnancům. Ti si prostřednictvím JOBky objednávají obědy, využívají zaměstnanecký bazar a mají zde všechny informace přehledně na jednom místě. Největší časovou úsporu nám JOBka přinesla při rozesílání elektronických výplatních pásek.“

Certifikace aplikace JOBka

Certifikace společnosti dle ISO 27001Splnění přísných požadavků na bezpečnost dat
Certifikace společnosti dle ISO 14001Certifikace na snižování negativního dopadu činností na životní prostředí
Certifikace společnosti dle ISO 9001Záruka kvality služeb a důvěrných vztahů se zákazníky

Digitalizace procesů jako technologický klíč

Digitalizace se stala aktuálním tématem ve všech odvětvích. Firmy si uvědomují, že pokud nebudou hledat cesty k digitalizování procesů, může je čekat stagnace. Digitalizace interní komunikace a procesů může významně přispět k efektivitě a konkurenceschopnosti firem. Firmy, které vsadily na platformu JOBka, slaví důležitá vítězství. Byla to právě JOBka, která pomohla například firmě Bosch vyhrát cenu za digitalizaci.

Tip: Vykopněte nový projekt ve velkém stylu. Seznamte se s JOBkou prostřednictvím registračního stánku. Uživatelé se s novinkami v JOBce mohou seznamovat také v rámci JOBka Open day, kde se v krásném prostředí dozvíte o všech užitečných novinkách a vychytávkách.

Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Seznam Zprávy.

Doporučované