Hlavní obsah

Sklik.cz Expert fórum 2020 – online konference

Záznam celé konference si pusťte ve videu.Video: Seznam.cz

 

Reklama

Již v pořadí 4. ročník konference pro PPC specialisty, jež je zaměřena na výkonnostní marketing a novinky ve Sklik.cz, tentokrát v ryze onlinové formě.

Článek

Krom Seznamáků jste si mohli poslechnout také několik externích řečníků. Obsahem vás provedl Pavel Cyprich, konferenci jsme vysílali živě na Seznam Zprávách.

Spolu s Lukášem Thérem jsme nahlédli pod pokličku výdeje reklamy v obsahové síti. Konkrétně na vliv predikce CTR a popularitu inzerce při výběru vhodné reklamy.

Že není imprese jako imprese. Co ovlivňuje efektivitu brandových kampaní? A vyhodnocujete ji podle správných kritérií? Jaký je váš efektivní reach a frekvence? Objasnil Jaroslav Slavičínský.

Jiří Studený nám zase vysvětlil, že i na správě malých účtů záleží. Většinu času věnujeme velkým účtům, na kterých se stále něco děje, a chceme je mít co nejvíce pod kontrolou. Na ty menší pak ale nezbývá dostatek času a ze zkušenosti nad stovkami klientů agentur všech velikostí víme, že mohou z triviálních chyb vzniknout závažné potíže.

Jak následně posunout správu svých kampaní o úroveň výše s využitím výhody API bez znalosti programování pomocí nástroje na generování skriptů, poradil Standa Jílek.

Marek Kobulský z Marketingintelligence.io se s námi podíval na byznysový pohled na výkon online marketingu. Jako majitelé e-shopu vás zajímají obchodní výsledky. Pro jejich zlepšení potřebujete vědět, kolik vás skutečně marketing stojí, kolik kampaně generují, jaké zákazníky získáváte a co jim prodáváte. Provedl vás cestou od jednoduchého vyhodnocení v GA až po pokročilou datovou analytiku s uvážením všech nákladů, atribučních modelů i zákaznické a produktové analytiky.

Věděli jste, že náš prohlížeč používá měsíčně přes 1,5 milionu uživatelů? Že se jedná o jednu z nejstahovanějších aplikací ve storech? A že je tudíž používán i uživateli, na které cílíte, a možná i vašimi partnery? Jak Seznam Prohlížeč pomůže inzerentům, co na něm uživatelé oceňují a proč je z něj klíčový produkt Seznamu, s nímž máme velké plány, představil Adam Raška.

Nebyla by to konference o Skliku, abychom nezmínili novinky, na které se můžete těšit a na čem pro vás pracujeme. Webové rozhraní je část Skliku, se kterou trávíte nejvíc času, proto jsme se na něj zaměřili tentokrát podrobněji spolu s Davidem Velechovským a Zdeňkem Líbalem.

Reklama

Související témata:

Doporučované