Hlavní obsah

Vylomeniny českých politiků. Začala část kampaně, která si žádá oběti i ženy

Reportáž ze satirického pořadu Štastné pondělí. Politický expert Václav Dolejší se podíval na předvolební kampaně do říjnových krajských a senátních voleb. (Video: Václav Dolejší)

Reklama

17. 9. 13:42

Tým Šťastného pondělí vyrazil s kamerou na různá zahájení předvolebních kampaní, aby zjistil, proč vlastně všechny strany startují nadvakrát.

Článek

Kandidátka ODS do Senátu na Trutnovsku Klára Sovová usedá do vrtulníku, aby se shora podívala na svůj volební okrsek. Místopředseda ČSSD a senátorský kandidát na Žďársku Michal Šmarda si zase pořídil starou Škodu Favorit.

„Už jsem zůstal třikrát někde viset a jednou mi to kleklo na kruhovém objezdu. To auto holt patnáct let stálo v garáži a já ho teď uvádím do provozu,“ popisuje Šmarda historky z agitace.

Ano, začala závěrečná fáze kampaně do říjnových krajských a senátních voleb. Což je fáze, kdy politici už musejí dělat vyloženě vylomeniny, aby si jich voliči a senzacechtivá média alespoň všimli.

Sami politici tomu říkají „horká fáze kampaně“. Strany nejprve už před prázdninami odstartovaly „studenou fázi“, což jen málokdo zaregistroval, takže teď v září si musejí zahájení agitace připomenout a dát o sobě vědět.

„Nám se start taky nepovedl. Byl z toho okamžitě hate, že tam stojíme samí hnusní chlapi a žádná hezká ženská,“ směje se Šmarda. „Takže člověk musí trochu šaškovat, ale zase to nesmí přehnat a dělat si z toho legraci,“dodává politik.

Podívejte se na video, kde uvidíte hlavní rozdíly mezi studenou a horkou kampaní – nově přibudou hezká, mladá děvčata, politici odhodí obleky a vezmou si trička s kraťasy a naštvaný lídr vezme do ruky zbraň.

Další díly Šťastného pondělí můžete sledovat zde. A můžete nás sledovat také na Facebooku nebo Twitteru.

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Doporučené