Hlavní obsah

Vévodkyně Meghan vyhrála soud s bulvárním listem Mail on Sunday

Foto: Profimedia.cz

Meghan, vévodkyně ze Sussexu.

Reklama

2. 12. 2021 12:15

Britský bulvární list Mail on Sunday dnes prohrál soud s manželkou prince Harryho Meghan. List zveřejněním soukromého dopisu vévodkyně adresovaného jejímu otci, se kterým Meghan nemá dobré vztahy, porušil její soukromí.

Článek

Odvolací soud tak potvrdil únorový verdikt soudu nižší instance. O verdiktu informovaly světové agentury.

„Odvolání je zamítnuto,“ uvedl soudce podle agentury AFP. „Odvolací soud potvrzuje (předchozí) rozhodnutí soudce, že vévodkyně měla přiměřená očekávání na respektování svého soukromí,“ dodal.

Londýnský soud již dříve nařídil vydavateli listu Mail on Sunday, společnosti Associated Newspapers, aby zaplatil 450 000 liber (13,6 milionu korun) za náklady řízení.

Čtyřicetiletá vévodkyně ze Sussexu zažalovala společnost Associated Newspapers poté, co Mail on Sunday v únoru 2019 zveřejnil v pěti článcích její ručně psaný dopis ze srpna 2018, který adresovala svému otci Thomasi Markleovi. Dopis vévodkyně napsala po svatbě s britským princem v roce 2018. Bulváru dopis předal sám Markle.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované