Hlavní obsah

Slavní: Ztráta soukromí, jiná úskalí youtuberství nemá, říká Shopaholic Nicol

Shopaholic Nicol radí, jak se prosadit ve světě youtuberů. (Video: Dominika Nováková, Seznam.cz)

Nikola Čechová neboli Shopaholic Nicol byla hostem studia Slavných. Její první videa byla plná nakupování. Dnes už se ale snaží YouTube dělat jinak a hodně se věnuje Instagramu. Natočila už i písničku.

Článek

V poslední době se Shopaholic Nicol věnuje nejen YouTube, ale i hudbě. „Zpívám odmala, teď to spíš byla souhra okolností, že jsem se seznámila s klukem, který mi napsal písničku, měla jsem námět na klip, můj přítel Kuba režíruje. Najednou to celé dávalo smysl. Ale neměla jsem velké ambice, říkala jsem si, že prostě budu mít písničku - to je sen snad každé holky, která zpívá. Za to, že měla takový úspěch, jsem ráda. Ale nebylo to primární,” vysvětluje Nicol.

Na YouTube natáčí stále, jenom v trochu menší míře a jiná videa než dřív. „Nikdy jsem moc nekontrolovala, kolik mám sledovatelů, ale jsem spokojená. Teď se spíš soustředím na Instagram, protože je takový rychlejší, a YouTube se snažím vést trochu jinak. Baví mě spíš cestovací blogy, pohrát si se střihem a baví mě to i postprodukčně. Dávám různé tipy na kavárny - kam jít, kam nejít, co za co stojí, trochu taková cestománie,” směje se Nicol.

Jiná úskalí než ztrátu soukromí podle ní youtuberství nemá, člověk s tím prostě musí počítat. Na YouTube je sama sebou, nic nehraje. „Lidé se s youtubery ztotožňují a mají rádi člověka z videa, na které koukají. Když ho potom potkají na ulici a je to jenom jeho herecká role, tak to je takové špatné,” říká Nicol.

Dá se youtuberstvím uživit? A kolik korun si vůbec youtuber vydělá? Odpovědi najdete v úvodním videu.

Reklama