Hlavní obsah

undefined: Nové hnutí, které má větší potenciál než ANO i ČSSD. Byli jsme v jejich kanclu

Řídili odtud VyVolené, hlásili počasí. Teď tady vymýšlí své strategie reklamní mág Jakub Horák. (Video: Václav Dolejší)

Jakub Horák platí za zkušeného marketéra, kterého si můžete spojit třeba s reklamou na jednu kávu, jež je určena pro chvíle pohody. Anebo aktuálně s Piráty, pro které chystá kampaň pro podzimní sněmovní volby.

Článek

Producent, spisovatel, reklamní expert, cestovatel, strážce ústředí Klubu excentriků a šéf štábu recesistického hnutí Nevím v minulosti pracoval pro politiky mnohokrát. Ivanu Langerovi z ODS pomáhal prodávat práci policie (kampaň Pomáhat a chránit), ČSSD zas poradil slogan, že přeci „Srdce bije vlevo".

Má za sebou roky ve velkých reklamních agenturách, ale teď si maximálně užívá ve své kanceláři spojené s ateliérem, v němž bydlí, na pražském Barrandově. Dříve tu byla loutkárna, pak se odtud hlásilo počasí, svého času se odtud režijně řídila reality show VyVolení – objekt s lidmi pod kamerami stál nedaleko.

Jak se tu Jakub Horák zabydlel? Pojďte nahlédnout v novém pořadu Kancl reportéra Václava Dolejšího, v němž vám pravidelně ukazujeme zajímavé pracovny zajímavých lidí.

Reklama