Článek
Dvorecký most má od poloviny září hotovou mostní konstrukci. V prvním čtvrtletí příštího roku se otevře pro tramvaje a chodce, zatím je potřeba dodělat ještě například jeho povrch, tramvajové koleje s trakcí, izolace nebo zpřístupnění některých částí pro chodce.
Následující porovnávací fotografie srovnávají stav ze srpna 2025 (fotky vlevo) a října 2025 (fotky vpravo).
Pohled na celý areál největšího staveniště v Česku. Kancelářské budovy, které v rámci Smíchov City vyrůstají, jsou na snímku uprostřed. Za poslední dva měsíce konstruktéři vystavěli celé základy a budou teď postupovat do výšky. Hromady hlíny tak postupně mizí a nahrazují je budovy.
Jako důležitá dopravní spojnice funguje Smíchovské nádraží už více než 160 let. Otevřelo se v červenci 1862 a po Masarykově nádraží šlo teprve o druhou velkou železniční stanici v hlavním městě.
Nahlédněte, jak probíhá v současné době rekonstrukce:
A už jen několik posledních týdnů mají možnost cestující pozorovat při čekání na vlak Pražský hrad, brzy se totiž schová za vyrůstající nádražní lávku a okolní budovy.
Změní se k nepoznání
Celá oblast Smíchovského nádraží prošla během posledních let obrovskou proměnou, a změny jsou patrné každým týdnem. Porovnávací snímky nemohou být pořízené ze stejného místa, protože výstavba postupuje. I tak ale ilustrují, že nezůstává kámen na kameni.

















