Hlavní obsah

Unikátní projekt. Díky Výzkumníku SZ budou váš názor znát statisíce lidí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Na každý nový článek vám budeme posílat upozornění do emailu.

Foto: Michal Turek, Seznam Zprávy

Ilustrační foto.

Reklama

Výzkumník je projekt, který v českém mediálním světě nemá obdoby. Seznam Zprávám umožňuje ptát se obyvatel Česka na jejich postoje k tématům, jež výzkumné agentury běžně nezpracovávají, a přinášet tak svým čtenářů jedinečná data.

Článek

Přibližně jeden výzkum měsíčně o tématech, která se jinde v Česku datově nezpracovávají: to je projekt Výzkumník. Díky registrovaným čtenářům Seznam Zpráv tak máme k dispozici unikátní nástroj, díky kterému vám můžeme přinášet originální a podložené analýzy.

„V tuto chvíli máme asi pět tisíc registrovaných uživatelů a po každém článku s daty z Výzkumníku přibývají, což je naprosto úžasné,“ hodnotí projekt editorka Seznam Zpráv Naděžda Kubalíková. „Když začneme nový výzkum, přijde každému registrovanému e-mailem avízo a on může zvážit, jestli ho výzkum zajímá, nebo ne. Například do posledního výzkumu vstoupilo přes 2100 lidí,“ dodává.

Máte zájem podílet se na Výzkumníku?

I vy můžete vyjádřit svůj názor, a být tak součástí výzkumů s obrovským dosahem, které mění zažité pohledy Čechů. Není nic jednoduššího než se během malé chvilky zaregistrovat zde.

Nemusíte se bát, vaši schránku nebudeme zahlcovat, pozvánky k výzkumům posíláme maximálně jednou měsíčně. A zúčastnit se můžete klidně jen tehdy, když vás zaujme téma.

Odpovědi všech zúčastněných jsou samozřejmě plně anonymní, ale díky základním demografickým údajům (třeba vzdělání, velikost obce nebo pracovní status) jsme schopni data i s pomocí sociologů vyvážit tak, aby byla maximálně reprezentativní. A nebo také cílit výzkumy jen na jednu skupinu, například na seniory.

Za přibližně rok a půl fungování Výzkumníku jsme získali vaše názory na témata, jako jsou školství, dovolené, exekuce či Evropská unie. Všechny analýzy zpracované díky vašim odpovědím ve Výzkumníku můžete najít zde.

Aktuální analýza dat z Výzkumníku

Reklama

Související témata:

Doporučované