Článek
Z hlediska marketingu je nejatraktivnějším českým sportovcem fotbalový brankář Petr Čech. Nyní by se k němu na čelo pomyslného žebříčku atraktivity mohla vyhoupnout lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká. alespoň to si myslí předseda představenstva agentury Sport Invest Marketing David Trávníček.
Video: Pro světová média i nadále zůstává Ester Ledecká senzací
![](http://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_H_J/ibyvJ.jpeg?fl=cro,0,0,1500,844%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Ester Ledecká.Video: Shutterstock.com, Seznam Zprávy
S Petrem Čechem v roce 2004 začínal jako sportovní marketér a smlouvy s firmami se od té doby výrazně změnily. U gólmana Arsenalu určitě. Zatímco kdysi to byly jednoduché kontrakty, v posledních letech se Trávníček setkává i s více než padesátistránkovými dokumenty, které ošetřují i ty nejmenší detaily.
Ester Ledecká je jednou z tváří dvou nadnárodních společností, zamluvenou má českou sportovkyni Coca-Cola a Visa. A už teď si Ester, potažmo Sport Invest, může vybírat z dalších velikánů. „Nehledě na výsledek snowboardového závodu, Ester je už teď jednou z hlavních tváří olympiády,” říká David Trávníček.
Video: Janek Ledecký mluví o sportovních začátcích své dcery i olympiádě v Soči
![](http://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_F_L/wwJL4.jpeg?fl=cro,0,0,1920,1080%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Rozhovor s Jankem Ledeckým.Video: Zuzana Hodková, Seznam Zprávy
Zájem podle něj bude i o rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou, která si z Pchjongčchangu odváží v uvozovkách „jen” stříbro. Šéf marketingu Sport Investu ve studiu Korejského speciálu mluvil i o omezení, v rámci kterého nesmí většina firem slavit olympijské úspěchy svých tváří, ale i o detailech smluv mezi sportovci a sponzory.
Podívejte se na rozhovor s Ester Ledeckou po zlatém super-G
![](http://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_H_J/SOPvE.jpeg?fl=cro,0,0,1920,1080%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Rozhovor s Ester Ledeckou. Video: Český olympijský výbor