Hlavní obsah

Zbytečně se snažíme podřízené zdokonalovat v tom, co jim nejde, varuje paní Mountfield

Ženy v byznysu lépe rozeznají riziko, neženou se jen za pomyslným mamutem, říká Jana Moravová.Video: Seznam Zprávy

 

Reklama

aktualizováno •

Měla jsem chuť ráno nepřijít do práce, popisuje začátky u sekaček jedna z nejvlivnějších českých manažerek Jana Moravová.

Článek

Bédo Trávníčku, ty jsi Bůh! Reklama s dámami s napěchovanými dekolty mohla minout jen málokoho. „Není důležité, jestli mně se líbí. Já reklamu beru jako nadsázku a jestli zaujme napěchovanými dekolty v pozitivním, nebo trošku negativním smyslu je jedno, protože je důležité, že se o ní mluví,“ hodnotí v novém díle Kam to bude? Jana Moravová, která už přes dva roky řídí Mountfield z pozice generální ředitelky.

V roce 1993 přitom ve firmě, jejíž tržby už několikátým rokem překračují šest miliard korun, začínala jako asistentka servisu náhradních dílů. „Ze začátku jsem měla chuť ani nepřijít do práce,“ vzpomíná jedna z nejvlivnějších českých manažerek na „kulturní šok“, když vyměnila práci v cestovním ruchu za klikové hřídele a vertikutátory.

Jedno z jejích pravidel, kterým se řídí, platí jak pro rozvoj zaměstnanců, tak pro děti školou povinné. Nesnažit se je zdokonalovat v tom, co jim nejde.

Proč? A jak moc velkou volnost mají zaměstnanci dostat, aby se cítili motivovaní? I o tom vypráví Jana Moravová v novém díle Kam to bude? nahoře ve videu. Kromě toho také prozradí, proč jí přijde jako extrémní rozdíl, zda je manažer ve firmě jedničkou, nebo dvojkou, jak se srovnávala s převážně mužským světem zahradní techniky, nebo co by už mělo být na zahradě hotovo.

Originální pořad Kam to bude? ve stylu Carpool Karaoke s nejvlivnějšími lidmi českého a slovenského byznysu vysílá celoplošná Televize Seznam.

Jak nás naladit? Jednoduchý návod najdete ZDE.

Reklama

Související témata:

Doporučované