Hlavní obsah

Čestlice vypouštějí aquapark. Nevěří vládě, že je nechá brzy otevřít

Tento pohled na aquapark se naskytl hned dvakrát během půl roku.

Reklama

15. 10. 10:57

Podruhé v historii areálu a podruhé v tomto roce. Aquapark v Čestlicích je zase bez vody. Kvůli novým mimořádným opatřením vlády proti šíření nemoci covid-19.

Článek

„Přestože vláda přišla s prohlášením, že se naše provozy zavírají na 14 dní, už tomu nevěříme. Podruhé v tomto roce a podruhé v historii od roku 2008 vypouštíme více než 3000 metrů krychlových z areálu. To se předtím nikdy nestalo,“ řekla Seznam Zprávám ředitelka Aquapalace Praha Vladana Horáková.

Udržení kvality vody totiž denně stojí přes půl milionu. Když se do toho započítají i další náklady, například na mzdy, vyšplhá se denní suma na 600 tisíc korun. Opětovné napouštění vody do prázdného aquaparku pak stojí dva miliony korun.

Ještě před zavedením mimořádných opatření Horáková doufala, že lockdown se jich už nikdy týkat nebude. Ten jarní pro ně znamenal výpadek v tržbách 70 milionů korun. V prázdných bazénech si vedení areálu organizovalo denní porady.

Jarní karantény využili k investicím do rekuperace za dvacet milionů korun. Ani teď, když je opět zavřeno, nevylučují další investice. „V jarní uzavírce jsme stihli i všechny velké opravy. O zlepšovácích a nových atrakcích přemýšlíme, především s ohledem na rok 2021,“ uvádí šéfka aquaparku.

I přes problémy chtějí další hotely

Aquapalace Praha patří do jedné z nejvýznamnějších finančních skupin v Česku, SPGroup miliardáře Pavla Sehnala. Kromě aquaparku a přilehlého hotelu vlastní ještě hotely v Mariánských Lázních a v Krkonoších.

Seznam Zprávám před několika dny skupina potvrdila chuť nakupovat další hotely. Zájem má o tisíc lůžek v Praze a o další hotely usiluje v regionech. Před podpisem smlouvy o koupi ale zatím s žádným z nich není. „Akviziční návrhy a nabídky se množí, nabídky vyhodnocujeme,“ řekla k této záležitosti za skupinu Vladana Horáková.

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Doporučené