Hlavní obsah

Dobré jídlo nestačí, host v restauraci musí dostat zážitek, kvůli kterému se vrátí

Restaurace musí nabídnout zážitek. Nestačí jen kvalita, za kterou si host připlatí, říká restauratér Kučera.Video: Adam Junek

 

Reklama

Data mohou hostinským pomoci lépe nastavit menu, aby zákazník víc utratil. Stejně ale rozhodne servis.

Článek

Přestavět stoly, protože u jednoho se utrácí výrazně víc než u jiného? I to může pomoci, ale důležitá je atmosféra, říká restauratér Richard Kučera.

„Lidé hlavně musí dostat zážitek, protože to, že jim dáte dobré jídlo, nestačí k tomu, aby se vraceli,“ říká majitel restaurace Richard’s Kitchen v Praze v Novém Městě. Zbytek pomohou ale zdokonalit data, míní.

Ta umí odhalit, kdo z personálu lépe prodává, která jídla vyřadit nebo který stůl nefunguje.

A díky tomu „dostat“ ze zákazníka víc.

Jak na to, prozrazuje expert na gastrodata zde:

Jen brát peníze z kasy a nechat hospodu jet na „volnoběh“ je nesmysl, říká šéf firmy, která dodává gastrosystémy.Video: Adam Junek

Připomeňte si také celý pořad Dobrý byznys, který se věnoval hospodám a datům:

Dobrý byznys: Který stůl vydělá víc a proč? Data dávají hostinským návod, jak dostat od zákazníků víc.Video: Adam Junek

Reklama

Doporučované