Hlavní obsah

„Můj konec v hokeji se rychle blíží.“ Jágr řekl, proč se vrhl na nový byznys

Jaromír Jágr v rozhovoru pro SZ Byznys ke startu jeho značky JJ68.Video: Petra Krmelová, Seznam Zprávy

 

Reklama

31. 5. 18:01

„Chtěl jsem mít něco vlastního. Něco, co by mi nahradilo mezeru, až skončím s hokejem. A ten konec se velkou rychlostí blíží,“ vysvětluje Jaromír Jágr pro SZ Byznys důvod, proč se nově zaměřuje na doplňky pro sportovce a zvířata.

Článek

V historii NHL druhý nejvýkonnější hokejista Jaromír Jágr rozšiřuje svůj byznys a uvádí na trh doplňky pro vrcholové i rekreační sportovce a taky speciální řadu pro domácí mazlíčky, které pro něj vyrábí převážně české firmy. Používají pro ně především léčivé konopí. Na bolest, regeneraci, spánek.

Firma nazvaná JJ68 podle obchodního rejstříku vznikla už v roce 2017 a vlastní ji ze sta procent Jitka Jágrová.

„Módní guru už ze mě nebude. Nikdy jsem nebyl. Proto jsem se rozhodl pro tohle,“ komentoval s nadsázkou na tiskové konferenci před novináři Jaromír Jágr, proč si vybral zrovna produkty a doplňky pro sportovce.

„V NHL jsem to řešil prášky na spaní. Hlavně po zápasu plném adrenalinu tě stresuje, že nemůžeš usnout. Chceš, aby to, co funguje tobě, fungovalo i jiným,“ vysvětloval Jaromír Jágr k doplňkům z jeho značky.

„Bylo pro mě důležité, abych do toho mohl mluvit. Říkat své pocity,“ odpovídá na otázku SZ Byznys, jakou roli přesně bude v novém byznysu mít a zda se bude účastnit denního chodu firmy: „Ano, ale zase na druhou stranu to není tak velká značka, je tam šest produktů. Pokud se to bude vyvíjet tím směrem, jak bychom si přáli, tak se bude ještě rozrůstat,“ vysvětluje muž, který z NHL odešel ve 46 letech.

Zisk nebo řízená ztráta?

Cílem podle něj není, aby firma vydělávala. „Vlastně to byl dárek k mým padesátinám. Člověk když dostane dárek, tak nekouká, jakou má ten dárek cenu,“ odpovídá Jaromír Jágr na dotaz, jak vidí finančně první rok.

„Máme i rodinnou firmu, do které není potřeba zasahovat, ale tohle je něco jiného, nic velkého. Je to něco mého osobního, kde si můžu říkat své vlastní představy,“ dodává.

JJ68

Nová značka Jaromíra Jágra.

Má 3 řady:

PERFORMANCE – pro vrcholové sportovce

BE WELL – pro aktivní lidi, rekreační sportovce

FOR YOUR PET – pro domácí mazlíčky

Pokud vše půjde dobře, chce firmu dál rozšiřovat. Celý rozhovor s Jaromírem Jágrem si pusťte v úvodním videu. Mluví v něm i o tom, podle čeho si vybírá, jaké reklamní kampani „propůjčí“ tvář.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované