Hlavní obsah

Obchod za půl miliardy. Prostějovská nákupní galerie mění majitele

Foto: Fidurock, Seznam Zprávy

Arkáda Prostějov je nákupní centrum s více než třicítkou obchodů.

Nákupní galerie Arkáda Prostějov má nového majitele. Za více než půl miliardy korun ji získala nemovitostní investiční skupina Fidurock a rozšířila tak počet svých retail parků v Česku.

Článek

Nemovitostní investiční skupina Fidurock posiluje v oblasti retailových parků. Do svého portfolia přidala jedno z největších nákupních center v Olomouckém kraji. Arkáda Prostějov má 35 obchodů, 230 parkovacích míst a pronajímatelnou plochu přes 11 tisíc metrů čtverečních. Navštíví ji více než milion zákazníků ročně.

„Akvizice retailového parku Arkáda Prostějov dokonale zapadá do naší investiční strategie a posiluje naše portfolio o další kvalitní a strategicky umístěnou nemovitost,“ řekl pro SZ Byznys David Hauerland, šéf společnosti Fidurock. Projekt skupinu oslovil hlavně atraktivním mixem zavedených nájemců, mezi které patří společnosti jako Lidl, Dr. Max, Sportisimo či CCC.

Poradci a poplatky. Kdo nakonec vydělává?

Zveme na natáčení podcastu Ve vatě: Komu věřit s penězi

Lesk a bída finančního poradenství. Jsou provizní poradci ve střetu zájmů? A jak je to s poplatky, na kolik vás takový poradce vlastně vyjde a vyplatí se nakonec?

Obsazení slibuje třaskavou debatu. Hosty speciálu tentokrát budou Petr Borkovec (Partners), investiční bloger a nový expert podcastu Ve vatě Lukáš Nádvorník a nezávislá finanční poradkyně Michala Janatová.

Těšíme se na vás, vaše dotazy o setkání po natáčení! Vstupenky jsou ke koupi zde.

Foto: Seznam Zprávy , Seznam Zprávy

Nákupní galerie, jejíž nejstarší část byla otevřena v roce 2002 a posledním rozšířením prošla v roce 2021, těží z přímého napojení na dálnici D46, která spojuje Brno a Olomouc.

„Dokončení této transakce představuje přirozený krok v rámci naší dlouhodobé investiční strategie, v níž se soustředíme na projekty s naším jasným core zaměřením,“ uvedl Andrej Palič, generální ředitel investiční skupiny BDCG, která nákupní park prodala.

Fidurock chce centrum modernizovat, optimalizovat mix nájemců a zavést nové služby. „Plánujeme přidání dalších moderních služeb, jako jsou například nabíječky pro elektromobily,“ dodal David Hauerland.

Investici, která vyšla na více než 500 milionů korun, zprostředkovala poradenská společnost CBRE.

Fidurock se zaměřuje na investice do menších českých a slovenských retailových parků, v Česku jich má nyní 14. Investuje do dalších nemovitostí včetně starších bytových domů, které opravuje a pronajímá. Fidurock vlastní také vinařství Zlati Grič ve Slovinsku.

Související témata:
Nákupní galerie

Doporučované