Hlavní obsah

Hosté s rouškami mumlají. Fastfood jim na ně vytiskne objednávky

Foto: Burger King

Překlad nápisu na roušce: „Dvojitý steakhouse, prosím.“

Reklama

20. 8. 2020 14:15

Pár stovkám šťastlivců v Belgii a Lucemburku, které Burger King vybere ze soutěže v rámci své nové reklamní kampaně, řetězec zároveň vyrobí obličejové masky s vybraným jídlem, pro nějž si budou moct opakovaně chodit beze slov.

Článek

Řetězec rychlého občerstvení oznámil další chystaný marketingový tah ve dvou státech Beneluxu už před více než týdnem. Se zprávou ovšem až včera přišel magazín Business Insider, který zároveň píše: „Roušky, k čemu jsou dobré? Některým Belgičanům a Lucemburčanům k objednávání v Burger Kingu.“

Pár kliků k věčné obsluze beze slov

Burger Brands Belgie, který však spravuje značku pro obě zmíněné země, nabídne šanci na získání speciální obličejové masky až 250 zákazníkům. Obyvatelům států aktivním na sociálních sítích bude stačit, když přidají komentář pod patřičný příspěvek firmy na Facebooku nebo Instagramu.

„Je faktem, že nošení roušek se stává normou. Proč bychom ale zůstávali u jednoduchého, obyčejného kusu látku, když může směle nést i nějaký vzkaz?“ píše franšíza v tiskovém prohlášení.

Výherci soutěže dostanou obličejové masky, na kterých budou mít vytištěnou objednávku podle jejich výběru. V budoucnu jim pak bude stačit, pokud s ní jen přijdou do jedné z poboček a tam je už obslouží bez nutnosti cokoliv říkat nebo „mumlat“ pod látkou.

„Jenom si nezapomeňte roušku sundat před tím, než se pustíte do jídla,“ dodává belgický provozovatel Burger Kingu, který si pro vymyšlení reklamy najal pařížskou agenturu Buzzman, jež první ukázky masek vytvořila ve francouzštině.

Další provokativní tah. Co pobočky v Česku?

Není to přitom poprvé, co fastfoodová franšíza přišla s takovým kreativním, až provokativním marketingem. Únorová globální kampaň na „plesnivý Whopper“ vyvolala vlnu pozdvižení, vesměs ale pozitivního charakteru. Upozorňovala na to, že společnost na trzích v USA i Evropě odstraňuje ze svých jídel konzervanty, protože „krása opravdového jídla je v tom, že se kazí“.

Řetězec rychlého občerstvení v Česku, ale i Polsku nebo Maďarsku spadá spolu s KFC pod mateřskou společnost AmRest. Dnes otevírá pobočku v Českých Budějovicích a zítra i další v Praze na Novém Smíchově, která v tuzemsku bude už 30. v pořadí.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučované