Hlavní obsah

Informovat, pobavit. A hlavně ovlivnit, získat peníze nebo moc

Kovyho mediální ring, 5. díl: Jak pobavit a vydělat na tom.Video: Člověk v tísni, Seznam Zprávy

 

Reklama

Pětidílný pořad Kovyho mediální ring přináší praktické tipy, jak se zorientovat v komplikovaném světě médií. Průvodce pořadem, Karel Kovář, si pokládá 5 klíčových otázek – KDO?, CO?, KOMU?, JAK? a PROČ?, kterými posuzuje důvěryhodnost a účel jednotlivých mediálních sdělení.

Článek

Informovat, pobavit, ovlivnit, získat peníze nebo moc… to, jsou nejčastější motivace, PROČ vznikají mediální sdělení.

Někdy se jich spojuje více dohromady – například u předvolebních billboardů.

V čem spočívá tajemství úspěšné volební kampaně? Odpovídá mediální odborník. Kovymu už nějakou dobu vrtá hlavou otázka, PROČ skupují čeští podnikatelé a politici soukromá média? Jaké cíle tím sledují? Aby našel odpovědi, pouští se do analýzy. Odkaz na didaktické materiály k dílu 5

Reklama

Související témata:

Doporučované