Hlavní obsah

Nejdůvěryhodnější značkou je Jar. Češi věří tomu, co znají dlouho

Ilustrační foto.

Češi dávají přednost tradičním českým značkám a své preference příliš nemění.

Článek

Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Více než 2 000 hlasů z 4 000 možných získaly také značky Dr. Max a Student Agency. Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo. Prvenství letos obhájilo 39 značek z 60.

Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.

Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4 000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

Související témata:

Doporučované