Hlavní obsah

Dobrý byznys: Nový „trik“ hostinských, jak zákazníky přimět k vyšší útratě

Dobrý byznys: Data dávají hostinským návod, jak dostat od zákazníků víc. (Video: Adam Junek)

 

Reklama

15. 8. 2017 8:02

Restauratéři začali pracovat s daty. Ukážou jim, který stůl vydělá víc a proč.

Článek

Jeden číšník vydělá dvakrát víc než jiný? A přitom oba dostávají stejný plat? Proč stůl pro šest nevydělá alespoň dvakrát víc než stůl pro dva? Odpovědi nabízejí restauratérům data, která ve většině stejně mají, protože museli zavést elektronickou evidenci tržeb.

„Ukazuje vám to okamžitě, co v menu funguje a má tam zůstat, a co proti všem očekáváním je mimo,“ říká v Dobrém byznysu majitel restaurace Richard‘s Kitchen Richard Kučera.

A je gastronomie v krizi poté, co na ni dopadl kromě EET i protikuřácký zákon? „Jestli je někdo v krizi, tak jsou to ti, kteří jsou líní. Nezajímá je, kde je jejich síla a jen si chodí pro peníze z kasy, které nějak utratí,“ míní Igor Třeslín, šéf společnosti Storyous, která dodává gastrosystémy.

Co všechno mohou o svých „průměrných” zákaznících hostinští zjistit? Dokážou z dat vydolovat víc než jen šmírování personálu? Podívejte se na nový díl pořadu Dobrý byznys nahoře ve videu.

Sdílejte článek

Reklama

Doporučené