Hlavní obsah

Rusko staví město budoucnosti a Londýn bojuje s obezitou

Den očima Adama Sušovského.Video: Seznam Zprávy

 

Reklama

Události z 23. listopadu vybíral Adam Sušovský.

Článek

Čínské e-shopy se zbavují oblečení od módní značky Dolce & Gabbana. Důvodem je reklama, kterou Gabbana zveřejnila na sociálních sítích. Hlavní protagonistka reklamy představuje Číňanku, co se snaží jíst hůlkami různá jídla. Mezi ně patří špagety a pizza. To se slečně příliš nedaří. Čínské celebrity reklamu označily za rasistickou. Dolce & Gabbana se za ni omluvila.

Rusko se chce stát vzorem pro výstavbu takzvaných měst budoucnosti. V neobydlené části na západ od Moskvy má vzniknout chytré a udržitelné město. Má řešit dynamický nárůst populace v ruské metropoli. Kapacita města bude 66 000 lidí. S centrem Moskvy ho propojí 19 kilometrů dlouhá linka metra. Rusové ji začnou stavět v roce 2020.

Anticenu Sexistické prasátečko udělili organizátoři letos naposled. Desátý ročník soutěže „vyhrála” moravská vinotéka a pražští strážníci. Vinotéka lákala návštěvníky na plakát ňadra, po němž stéká víno. Za vítěze ji zvolila veřejnost. Odborníci z řad reklamních expertů vyhlásili za vítěze Městskou policii hlavního města Prahy. Strážníci na svůj Facebook umístili fotografii, na níž se k policistovi do auta nahýbá prostitutka.

Třináctiletou bojovnici proti střelným zbraním Sandru Parksovou zabila zbloudilá kulka. Holčička ve svých jedenácti letech napsala esej, v níž vystoupila proti násilí. Dostala za ni cenu Martina Luthera Kinga. Hovořila v ní o tom, že v Milwaukee, kde žila, panuje chaos a děti jsou oběťmi nesmyslného násilí. Zemřela u sebe doma, kam z pouliční přestřelky zabloudila kulka.

Londýn bojuje s obezitou. Starosta ji označil za časovanou bombu. Město proti tloušťce chce bojovat odstraněním billboardů z městské hromadné dopravy. Všechny reklamy z ní zmizí 25. února.

Reklama

Související témata:

Doporučované