Hlavní obsah

Dobrý byznys: Za prodloužený víkend zaplatí Češi třikrát víc než před třemi lety. Ale také chtějí víc

7. 10. 2017

Wellness, masáže a netradiční zážitky. Češi jsou v posledních letech mnohem náročnější. (Video: Adam Junek)

Chtěli bychom ulevit turistickým „Václavákům“ a ukázat lidem i jiná zajímavá místa, říká Petr Sýkora z pobytového portálu Klido.cz.

Článek

Jaké jsou trendy cestování po tuzemsku? Kolik lidé utrácejí za wellness víkendy? A jakou roli v tom hrají pobytové portály? To vše je téma pro Dobrý byznys.

A nemůžou při lákání návštěvníků hoteliéři trochu švindlovat a nadsazovat ceny, aby se pak mohli tvářit, jaké nedávají slevy? „To se stávalo v minulosti, možná to dnes ještě někdo zkusí. Ale my známe průměrné ceny v lokalitě. Když bude někdo v Krkonoších tvrdit, že prodává za pět tisíc jednu noc, přitom všude v okolí stojí 2,5 tisíce, tak je něco špatně,“ říká Petr Sýkora z pobytového portálu Klido.cz

Jak chtějí v cestovním ruchu nalákat lidi na jiná místa než na „provařené“ památky? Kolik lidé utrácejí v průměru za víkendový pobyt v tuzemsku? Co nového žádají? I o tom v rozhovoru nahoře ve videu.

Celý pořad Dobrý byznys o tom, jak se vydělává na vášni Čechů pro tuzemské cesty:

Mazaně nastavit vysokou cenu tak, aby po slevě přistál naplánovaný zisk? Patří takové praktiky minulosti? (Video: Adam Junek)

Reklama