Hlavní obsah

Oběd, večeře a nově i lékař. Uber Eats v Portugalsku spustil novou službu

Foto: Profimedia.cz

Obyvatelé Lisabonu si prostřednictvím aplikace Uber Eats nově můžou objednat lékařskou asistenci až domů, případně konzultaci přes video nebo telefon.

Reklama

Kalifornská společnost Uber Eats rozšiřuje portfolio svých služeb. Jako první budou moci nově představenou lékařskou asistenci vyzkoušet obyvatelé Lisabonu.

Článek

Článek si můžete pustit také v audioverzi.

Kromě dovozu jídla mohou Portugalci nově využít aplikaci Uber Eats k objednávce lékařské asistence přímo na adresu svého bydliště. Portugalská metropole Lisabon se tak ve středu stala prvním místem světa, kde je služba k dispozici, informuje portugalský server Diário de Notícias.

„Portugalsko opět otevírá cestu inovacím tím, že se stává první zemí světa, kde Uber Eats nabídne službu Lékař domů (Médico em Casa),“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Uber Eats v Portugalsku Diogo Aires Conceição.

Zdůrazňuje, že pro úspěšnou inovaci je „zásadní mít správného partnera“, který je schopný zajistit co nejlepší lékařskou asistenci „pohodlnou a jednoduchou formou“. Americká společnost se proto v Portugalsku spojila se službou Eccosalva, která podobnou možnost v Portugalsku už nabízí.

Lisabonci si tak pomocí pár kliknutí kromě oběda či večeře budou moci objednat tři typy lékařských služeb – osobní konzultaci lékaře v místě bydliště za 80 eur nebo konzultaci po telefonu či prostřednictvím videa za 20 eur. Funkční bude 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Lékařskou asistenci praktika po čase doplní lékárenské služby a domácí fyzioterapie, uvádí dále společnost.

Služba Lékař domů, která je teď dostupná v centrální části Lisabonu, by podle vize společnosti mohla v budoucnu expandovat i do dalších portugalských měst. Uber Eats si od nového projektu slibuje rozšíření dosavadního portfolia služeb, které mají pokrývat vše, „co zákazník potřebuje“.

Příležitost je to i pro platformu Eccosalva, která se tak rozšíří mezi další zákazníky. „Jen v roce 2021 Eccosalva poskytovala asistenční služby průměrně každé tři minuty. V pohodlí domova pak byla čekací lhůta 30 minut až dvě hodiny,“ uvedl její ředitel Rac Alves.

Reklama

Doporučované