Hlavní obsah

Vegetariánský vlk zaujal miliony lidí. Reklama se stala vánočním hitem

Foto: Intermarché, Youtube.com

Svým vegetariánským receptem si vlk nakonec získá přízeň ostatních obyvatel lesa.

Příběh o vlkovi, který se stal vegetariánem, boduje na internetu. Reklamu už viděly miliony lidí.

Článek

Animovaná vánoční reklama francouzského supermarketu Intermarché se stala hitem. Spot zobrazující animovaný příběh o vegetariánském vlkovi nasbíral miliony zhlédnutí napříč sociálními sítěmi, zmiňuje web France 24.

Reklama začíná vánoční večeří, během které malý chlapec rozbalí dárek v podobě plyšového vlka, kterého se bojí. Jeden z dospělých mu proto začne vyprávět příběh, se kterým se přesuneme z hraného do animovaného světa. Lesní zvířata se připravují na Štědrý den, jakmile se však k přípravám chce zapojit také vlk, všichni se ze strachu rozprchnou. Když se opodál stojící ježek vlkovi zmíní o nemasité stravě, rozhodne se obávaný vládce lesa tuto možnost vyzkoušet.

Vlk postupně ochutnává vegetariánské recepty a zjišťuje, že mu chutnají. Když na konci příběhu zjistí, že se zvířátka chystají ke štědrovečerní večeři, připraví zeleninový quiche, tedy tradiční francouzský druh slaného koláče, a rozhodne se k ostatním připojit. Ti se zprvu obávají, nakonec však vlkovi přeci jen dají šanci. Následně se příběh přesune zpět do reálného světa. Ukáže se, že malý chlapec díky příběhu strach z vlků překonal.

Reklamní spot končí sloganem „Všichni máme dobrý důvod začít se lépe stravovat“.

Za popularitou reklamy stojí nejen originální nápad, ale také fakt, že vznikla bez použití umělé inteligence. Ta je v posledních měsících obviňována ze zaplavování internetu levně dostupnými animacemi, čímž ohrožuje pracovní místa v reklamním a animačním průmyslu.

Na vytváření reklamy se podílelo více než 100 lidí z francouzského animačního studia Illogic Studios. „K projektu jsme přistupovali, jako bychom vytvářeli scénu z animovaného filmu, s postavami, které by se daly snadno dále rozvíjet, kdyby byl film delší,“ uvedli animátoři pro web Little Black Book.

Reklama odkazuje na obchodní řetězec Intermarché, působící hlavně ve Francii, francouzsky mluvící části Belgie, Polsku a Portugalsku. V roce 2024 byl Intermarché podle podílu na trhu třetím největším maloobchodním prodejcem ve Francii, uvedl web Linéaires.

Doporučované