Hlavní obsah

Zlínský krajský úřad i městské úřady omezí úřední hodiny

Foto: Getty Images

Ilustrační snímek.

Reklama

Krajský úřad Zlínského kraje dočasně omezí úřední hodiny pro veřejnost, budou ve vymezeném čase v pondělí a ve středu. Vládní opatření omezí od pondělí provoz úřadů v celém Česku na dva dny v týdnu a pět hodin denně.

Článek

„Provoz podatelny krajského úřadu i nezbytný osobní kontakt bude umožněn pouze v úředních hodinách, nastavených nyní takto: pondělí a středa od 09:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00,“ uvedl Jan Vandík z odboru kanceláře hejtmana.

Veřejnost podle něj může v původních úředních hodinách kontaktovat zaměstnance krajského úřadu elektronicky nebo telefonicky. „Dále se občané mohou obracet na pracovníky krajského úřadu prostřednictvím přímých kontaktů, zveřejněných na webových stránkách kraje,“ uvedl Vandík.

Magistrát města Zlína bude pro veřejnost přístupný v pondělí a středu od 9:00 do 11:00 a pak od 14:00 do 17:00. Mimo úřední hodiny budou budovy magistrátu veřejnosti uzavřeny. „K osobnímu kontaktu s klienty bude docházet v nutných případech, přednost má písemná, elektronická či telefonická komunikace a pouze v rámci stanovených úředních hodin. Výjimka platí pro již potvrzené termíny schůzek mimo úřední hodiny před 12. říjnem 2020. V těchto případech si pracovníci magistrátu, s výjimkou přepážkových pracovišť, vyzvednou objednaného klienta v hale,“ uvedl mluvčí magistrátu Tomáš Melzer.

Městský úřad ve Vsetíně má stanoveny úřední hodiny na pondělí a středu vždy od 09:00 do 11:00 a od 13:00 do 16:00, a to pouze pro objednané klienty. „Oba vchody městského úřadu budou uzavřeny, do budovy bude umožněn vstup pouze těm, kteří se předem objednali telefonicky, e-mailem u úředníka nebo přes webový formulář, a těm, kteří nesou dokumenty na podatelnu. Klienty bude vpouštět do budovy radnice městská policie po zazvonění na její zvonek a ověření, zda jsou předem objednáni,“ uvedla mluvčí vsetínské radnice Jana Raszková.

V Kroměříži budou od 12. října do 25. října budovy městského úřadu otevřené jen v pondělí a ve středu vždy od 8:00 do 10:00 a od 14:00 do 17:00. „V ostatních hodinách v úřední dny a v úterý, čtvrtek a v pátek bude úřad uzavřen,“ uvedla tajemnice městského úřadu Veronika Škrabalová. Pracovníci úřadu upřednostňují dál komunikaci na dálku. Lidé by měli chodit na úřad jen tehdy, pokud jejich záležitost nelze vyřídit jinak než osobně.

Úřední hodiny na uherskohradišťském městském úřadě budou v pondělí a ve středu od 08:00 do 11:00 a od 15:00 do 17:00. V neúřední dny bude přístup na úřad umožněn výhradně na základě předchozího telefonického nebo e-mailového objednání či po rezervaci občana v rezervačním systému úřadu na webových stránkách radnice, kde jsou také k dispozici kontakty na jednotlivé zaměstnance úřadu.

Reklama

Doporučované