Hlavní obsah

Australská vláda boduje na Instagramu, vytvořila nejúspěšnější turistickou „značku“ na světě

Nejúspěšnější fotografie zatím nasbírala přes 220 000 „lajků”.Video: Lukáš Marek

 

Reklama

Austrálii se při snaze přilákat do země turisty podařilo vytvořit nejpopulárnější instagramovou stránku zabývající se turistikou na světě. Účet už má na sociální síti 3,2 milionu followerů a meziročně zaznamenává 20procentní nárůst.

Článek

Tourism Australia je vládní společnost, která má za úkol přilákat do Austrálie co nejvíce návštěvníků - a to jak na dovolenou, tak za obchodem. Instagramový účet společnosti zásobuje fanoušky množstvím dechberoucích fotek ze všech koutů země.

Fotky a videa roztomilých medvídků koala, pouštních scenérií, korálových útesů či jiných přírodních úkazů baví celý svět. Podle ředitele společnosti pro sociální sítě Nicka Hendersona je z velké části posílají samotní Australané.

Právě autenticita namísto výrazného upravování fotek podle ředitele stojí za úspěchem. Fotky prý ukazují Austrálii takovou, jaká je. Největší úspěch sklidila fotografie ze silvestrovských oslav v Sydney. Snímek pompézního ohňostroje dostal na Instagramu přes 220 000 „lajků”.

„Také sami sebe nebereme příliš vážně a snažíme se na lidských tvářích vykouzlit skrze náš obsah úsměv,“ rozvedl Henderson strategii Tourism Australia.

Rostoucí počet fanoušků na Instagramu se podle Hendersona nepochybně promítá i do počtu nových návštěvníků Austrálie. „Místa jako Rottnest Island na západě Austrálie nebo levandulové farmy v Tasmánii zaznamenala značný nárůst návštěvnosti, částečně díky Instagramu,“ řekl Henderson pro CNN.

Reklama

Doporučované