Hlavní obsah

Výzva: Babišův marketing je dokonalý. To ale nestačí, říká muž, který má ČSSD vyhrát volby

Co zajímá voliče? Účty za elektřinu, ceny jídla, nájemné. To musíme přetavit do naší kampaně, říká stratég ČSSD. (Video: Václav Dolejší)

ČSSD byla bez energie, unavená z vládnutí, museli jsme nasadit bojový mód, popisuje první kroky v Lidovém domě nový poradce sociálních demokratů.

Článek

Slovenský expert na politický marketing Robert Žanony pomohl vyhrát volby slovenskému premiérovi Robertu Ficovi. Teď má jeho strategie zvednout preference ČSSD, které se pohybují kolem 15 procent. Zatím to jde jen ztuha a času je málo.

Když před dvěma měsíci přišel do Lidového domu, viděl ospalou ČSSD: „Byla cítit nejistota, do toho přepřahání lídra, strana byla klasicky unavena z vládnutí. Dnes už je tam bojovnější nasazení,“ říká ve Výzvě Seznamu.

Žanony změnil styl kampaně, strana zrušila klasické mítinky s velkými pódii. „To je špatně,“ říká.

Jaký styl zvolil pro lídra ČSSD Lubomíra Zaorálka? Čím má sociální demokracie zaujmout voliče a co je podle Žanonyho výhoda Zaorálka v předvolebním souboji s Andrejem Babišem? I na to slovenský volební stratég odpovídá ve videu nahoře.

Doporučujeme